ال‌جی تلویزیون ۹۸ اینچی ۸ هزار پیکسلی عرضه می‌کند

به گزارش موبنا، شرکت ال‌جی سری تلویزیون‌های LED TV خود را برای سال ۲۰۱۶ میلادی به‌روز کرده است و تصمیم دارد با برگذاری کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ ۵ ژانویه یعنی یک روز قبل از آغاز به‌کار نمایشگاه CES از آنها رونمایی کند. شرکت کره‌ای ال‌جی برای این تلویزیون‌ها از یک فناوری ویژه بهره برده است …

به گزارش موبنا، شرکت ال‌جی سری تلویزیون‌های LED TV خود را برای سال ۲۰۱۶ میلادی به‌روز کرده است و تصمیم دارد با برگذاری کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ ۵ ژانویه یعنی یک روز قبل از آغاز به‌کار نمایشگاه CES از آنها رونمایی کند.

شرکت کره‌ای ال‌جی برای این تلویزیون‌ها از یک فناوری ویژه بهره برده است که آن را با نام Super UHD معرفی می‌کند. این فناوری در اصل کیفیت تصاویر در نمایشگر را به میزان قابل ملاحظه ارتقا می‌دهد و برای نخستین بار است که مردم جهان می‌توانند با چنین کیفیت تصاویر را در تلویزیون تماشا کنند.

کیفیت تصاویر در آخرین تلویزیون‌های ال‌جی Ultra HD یا UHD است که بر اساس آن تصاویر به صورت ۴ هزار پیکسلی نمایش داده می‌شوند. ولی فناوری SUHD می‌تواند این کیفیت را دو برابر کند.

شرکت ال‌جی برای نمایشگاه امسال یک گیرنده تلویزیونی ۹۸ اینچی ساخته است که تصاویر در آن مبتنی بر فناوری Super UHD با کیفیت ۸ هزار پیکسل نمایش داده می‌شوند.

این گیرنده تلویزیونی با نام UH9500 در اندازه ۵۵ تا ۸۶ اینچ، با نام UH8500 در اندازه ۵۵ تا ۷۵ اینچ، و با نام UH7700 در اندازه ۴۹ تا ۶۵ اینچ هم عرضه خواهد شد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا