۱۰ درصد رایانه‌های جهان مبنتی بر ویندوز ۱۰

به گزارش موبنا، اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر این مسئله را بررسی کنیم، مرکز تحقیقاتی Net Applications در آخرین گزارش آماری خود برای مشخص شدن وضعیت بازار جهانی سیستم‌های عامل اعلام کرد ۹.۹۶ درصد از رایانه‌های شخصی جهان مبتنی بر ویندوز ۱۰ فعالیت می‌کنند که این رقم نسبت به آمار ماه نوامبر رشد یک درصدی …

به گزارش موبنا، اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر این مسئله را بررسی کنیم، مرکز تحقیقاتی Net Applications در آخرین گزارش آماری خود برای مشخص شدن وضعیت بازار جهانی سیستم‌های عامل اعلام کرد ۹.۹۶ درصد از رایانه‌های شخصی جهان مبتنی بر ویندوز ۱۰ فعالیت می‌کنند که این رقم نسبت به آمار ماه نوامبر رشد یک درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین لازم به ذکر است که بین ماه‌های اکتبر تا نوامبر ۲۰۱۵ سهم این سیستم عامل از بازار جهاین رشد ۱.۰۶ درصدی را تجربه کرد و به همین خاطر می‌توان گفت در آخرین ماه ۲۰۱۵ سرعت رشد آن اندکی کاسته شد.

برای آن دسته از کاربرانی که اطلاع ندارند باید گفت طی چند ماه گذشته سهم سیستم عامل ویندوز ۱۰ از بازار جهانی رایانه‌ها به طور میانگین ماهی یک درصد افزایش یافته است.

به هر حال، ویندوز ۷ همچنان محبوب‌ترین سیستم عامل در جهان محسوب می‌شود و ۵۶ درصد این بازار را در اختیار گرفته است. ویندوز XP هم با محبوبیت زیاد هنوز ۱۰.۹۳ درصد بازار را در اختیار دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا