سامسونگ این هفته شما را با فناوری‌های آینده آشنا می‌کند

به گزارش موبنا، این مرکز سه فناوری جدید را برای بزرگترین گردهمایی فناورانه جهان موسوم به CES 2016 آماده کرده است و می‌خواهد تا چند روز دیگر از آنها در لاس‌وگاس آمریکا رونمایی کند. نخستین محصول WELT نام دارد که یک کمربند هوشمند است و مواردی از جمله اندازه دور کمر، عادات غذایی و تعداد …

به گزارش موبنا، این مرکز سه فناوری جدید را برای بزرگترین گردهمایی فناورانه جهان موسوم به CES 2016 آماده کرده است و می‌خواهد تا چند روز دیگر از آنها در لاس‌وگاس آمریکا رونمایی کند.

نخستین محصول WELT نام دارد که یک کمربند هوشمند است و مواردی از جمله اندازه دور کمر، عادات غذایی و تعداد گام‌های برداشته شده در هر روز را محاسبه می‌کند.

این فناوری در قالب کمربند معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد و البته به صورت خودکار تمام حرکات روزانه و فعالیت‌های بدنی را مانیتور می‌کند. داده‌هایی که از طریق این دستگاه جمع‌آوری می‌شوند، روی ابزار مربوطه در گوشی هوشمند مورد تحلیل قرار می‌گیرند.

فناوری دیگر یک ابزار کنترلی مبتنی بر حرکات دست برای حضور کاربر در دنیای واقعیت مجازی است که برای انجام بازی های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به گفته سامسونگ، این فناوری به کاربر امکان می‌دهد با حرکات دست خود بتواند حضور در دنیای واقعی بازی‌های ویدیویی را تجربه کند.

فناوری بعدی سامسونگ برای این نمایشگاه بزرگ TipTalk نام دارد که به شما امکان می‌دهد با قرار دادن انگشت خود در کنار گوش، بتوانید صدای فردی که تماس تلفنی برقرار کرفته است را گوش دهید. در این فناوری نیاز به استفاده از هیچ گونه هدست یا هدفون نیست. تماس تلفنی به این صورت بسیار واضح انجام می‌شود و استفاده از ابزار جانبی نیاز نیست.

سامسونگ آزمایشگاه تخصصی C-Lab را سال ۲۰۱۲ میلادی راه‌اندازی کرد و از آن زمان تاکنون ۷۰ پروژه عجیب در آن ارایه شده است که ۴۰ مورد به عنوان بخشی از پروژه‌های تجاری سامسونگ به تولید انبوه می‌رسند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا