معرفی پرفروش ترین هدست بلوتوث های ارزان قیمت در بازار

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از منابع بازاری، کاهش قدرت اقتصادی باعث شده تا بیشتر مشتریان به خرید کالاهای ارزان قیمت در بازار روی آورند. چهار مدل BT2045 ، BT2046 ، Classic و mini جبرا از جمله مدل های پرفروش در بازار دیجیتال محسوب می شود. چهار مدل فوق که به ترتیب با قیمت …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از منابع بازاری، کاهش قدرت اقتصادی باعث شده تا بیشتر مشتریان به خرید کالاهای ارزان قیمت در بازار روی آورند.
چهار مدل BT2045 ، BT2046 ، Classic و mini جبرا از جمله مدل های پرفروش در بازار دیجیتال محسوب می شود.
چهار مدل فوق که به ترتیب با قیمت ۵۹ ، ۶۰ ، ۱۰۹ و ۱۱۵ هزار تومان در سطح بازار عرضه می شود تا کنون با تقاضای بالایی از سوی مشتریان روبرو شده است.
BT2045
هدست BT2045 یک باتری قابل شارژ دارد که امکان ۸ ساعت مکالمه‌ی مداوم را برای شما فراهم خواهد کرد.
همچنین باتری به‌کار رفته در این محصول در حالت استندبای تا ۱۰ روز کامل (۲۴۰ ساعت) دوام خواهد داشت.
این هدست به‌صورتی طراحی شده که در زمان کم شدن شارژ باتری، یک اعلان صوتی برایتان پخش خواهد شد تا بتوانید دستگاه را شارژ کنید.
راه‌اندازی و استفاده از این هدست بسیار ساده است و برای برقراری ارتباط میان آن و گوشی موبایل نخست باید هندزفری را روشن کنید.
سپس بلوتوث گوشی موبایل خود را روشن کرده و نام هندزفری را از میان دستگاه‌های پیدا شده انتخاب کنید. در این حالت میان گوشی موبایل و هدست شما ارتباط برقرار شده و این ارتباط از طریق سیستم اعلان صوتی به شما اعلام خواهد شد.
در زمان استفاده از هندزفری‌های بلوتوث باید به ورژن بلوتوث در دستگاه و هدست‌تان توجه کنید.
ورژن بلوتوث در این هدست ۲.۱ است و برای برقراری ارتباط میان آن و گوشی موبایل‌تان باید ورژن بلوتوث دستگاه‌تان ۲.۱ یا بالاتر از آن باشد.
BT2046
BT2046 را می‌توان محصولی ‌به‌صرفه برای افرادی دانست که برایشان دریافت و برقراری تماس با سهولت و کیفیت بالا، نسبت به توانایی گوش دادن به موسیقی اولویت بالاتری دارد.
معمولا محدوده‌ی قیمت هندزفری‌های بلوتوث از صدهزار تومان به بالاست؛ اما خرید محصولی با برند جبرا، در این بازه‌ی قیمت کاملا ‌به‌صرفه است.
در طراحی و ساخت این هدست سعی شده از قابلیت‌های جانبی کاسته شود و محصولی با قیمت مناسب، اما با همان کیفیت همیشگی جبرا به دست خریداران برسد.
BT2046
BT2046 سبک و کوچک است. تنها ۹.۶ گرم وزن دارد و طول آن کمتر از ۶ سانتی‌متر است.
برای اتصال به گوشی از بلوتوث ورژن ۲.۱ استفاده می‌کند. این محصول می‌تواند به‌طور هم‌زمان به دو دستگاه متصل باشد.
باتری لیتیومی آن از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود. این باتری انرژی لازم برای ۸ ساعت مکالمه را دارد و می‌تواند تا ۲۴۰ ساعت، در حالت استندبای باقی بماند.
اسپیکر این محصول با پاسخ فرکانسی پایینی که دارد، برای استفاده با گوشی‌های آنالوگ مناسب است.
میکروفون قابلیت دریافت صدا را در تمامی جهت‌ها دارد و می‌تواند با کاهش نویز و سروصداهای محیط، صدایی واضح و شفاف را انتقال دهد.
این هدست قابلیت پخش موسیقی و کنترل صدا را ندارد؛ بنابراین برای افزایش یا کاهش صدا، باید از گوشی موبایل استفاده کرد.
Classic
با استفاده از این هدست می‌توانید در تمام شرایط به موسیقی دلخواهتان گوش کرده و زمان تماس، بدون نیاز به نگه‌داشتن گوشی موبایل در کنار گوشتان، مکالمه‌ای با کیفیت HD داشته باشید.
مدل Classic از هدست‌های بلوتوث جبرا حدود ۱۰ گرم وزن دارد و امکان اتصال هم‌زمان به دو دستگاه را برای شما فراهم می‌کند.
با فراگیرشدن سیستم ارتباط بلوتوث، شرکت‌های تولید‌کننده به این فکر افتادند که می‌توانند از این طریق، مشکل سیم‌های هندزفری را برای همیشه حل کنند و راحتی و آسایش بیشتری را در اختیار کاربرانشان قرار دهند.
حالا دیگر با اتصال هندزفری‌ها به گوشی‌ها از طریق بلوتوث فرقی نمی‌کند که گوشی شما ساخت چه شرکتی است یا چه نوع درگاهی برای خروجی صدا دارد؛ کافی است بلوتوث گوشی‌تان را روشن کرده و نام هدست را از میان دستگاه‌های پیداشده انتخاب کنید.
در این حالت میان گوشی موبایل و هدست ارتباط برقرار می‌شود. البته نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، این است که نسخه‌ی بلوتوث گوشی‌تان نباید از ورژن بلوتوث هدست پایین‌تر باشد.
به‌طور مثال، ورژن بلوتوث در این هدست ۴.۰ است و برای استفاده از آن باید از یک گوشی موبایل با همین ورژن بلوتوث یا بالاتر استفاده کنید.
جبرا کلاسیک، برای نیازهای روزمره طراحی و تولیده شده است. شما می‌توانید آن را با قلاب و بدون قلاب نگه‌دارنده‌ی آن استفاده کنید.
این محصول قابلیت دارد که علاوه‌بر گوشی‌های موبایل، به موزیک‌پلیرها متصل شود یا اینکه فرمان‌های صوتی دستگاه‌های GPS را به گوش شما انتقال دهد.
باتری به‌کار رفته در این محصول می‌تواند تا ۹ ساعت مکالمه‌ی مداوم را برای شما فراهم کند.
این هدست در حالت استندبای تا ۲۱۶ ساعت دوام داشته و روشن می‌ماند؛ همچنین مکانیزم صرفه‌جویی در مصرف انرژی در این هدست به‌صورتی طراحی شده که به‌محض قطع شدن اتصال بلوتوث، دستگاه را به‌طور خودکار خاموش می‌کند.
Mini
این هدست بلوتوث ۸.۵ گرم وزن دارد و زمانی‌که در گوش شماست، احساس سنگینی و چیز اضافه‌ای را به شما منتقل نمی‌کند.
در این محصول، یک باتری شارژشدنی قرار دارد که امکان ۹ ساعت مکالمه را برای شما فراهم می‌کند؛ همچنین باتری این هدست در حالت استندبای، تا ۲۱۶ ساعت دوام داشته و روشن می‌ماند.
با فراگیرشدن سیستم ارتباط بلوتوث، شرکت‌های تولید‌کننده به این فکر افتادند که می‌توانند از این طریق، مشکل سیم‌های هندزفری را برای همیشه حل کنند و راحتی و آسایش بیشتری را در اختیار کاربرانشان قرار دهند.
حالا دیگر با اتصال هندزفری‌ها به گوشی‌ها از طریق بلوتوث فرقی نمی‌کند که گوشی شما ساخت چه شرکتی است یا چه نوع درگاهی برای خروجی صدا دارد؛ کافی است بلوتوث گوشی‌تان را روشن کرده، به جست‌وجوی نام هندزفری بلوتوث خود بپردازید و آن‌ها را با هم جفت کنید.
نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، این است که نسخه‌ی بلوتوث گوشی‌تان نباید از نسخه‌ی بلوتوث هندزفری پایین‌تر باشد.
به‌طور مثال، ورژن بلوتوث در این هدست ۴.۰ است و نسخه‌ی بلوتوث گوشی شما باید ۴.۰ یا بالاتر باشد.
هندزفری‌های بلوتوث برحسب برند، مدل و مشخصات فنی‌شان قابلیت‌هایی از جمله مکالمه، پخش موسیقی، اتصال هم‌زمان به دو دستگاه، اتصال از طریق NFC و مدت زمان نگهداری شارژ مختلفی دارند.
این مدل از هدست‌های بلوتوث جبرا از قابلیت پخش موسیقی و کنترل صدا و موزیک هم برخوردارند و شما با استفاده از آن می‌توانید موسیقی موردعلاقه‌ی خود را گوش دهید؛ همچنین در این محصول، راهنمای صوتی به زبان‌های مختلف وجود دارد و شما می‌توانید براساس نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا