تولید انبوه آیفون ۷c از این ماه آغاز می‌شود

به گزارش موبنا، اپراتور مخابراتی China Mobile چند روز قبل اعلام کرد که شرکت اپل در نظر دارد این محصول را آپریل ۲۰۱۶ به دست کاربران برساند و برخی منابع آگاه هم به تاریخ‌های دیگری اشاره کردند. ولی گزارش جدید نشان می‌دهد که اپل برای تولید انبوه این محصول کاملا برنامه جدی دارد و به …

به گزارش موبنا، اپراتور مخابراتی China Mobile چند روز قبل اعلام کرد که شرکت اپل در نظر دارد این محصول را آپریل ۲۰۱۶ به دست کاربران برساند و برخی منابع آگاه هم به تاریخ‌های دیگری اشاره کردند. ولی گزارش جدید نشان می‌دهد که اپل برای تولید انبوه این محصول کاملا برنامه جدی دارد و به زودی این اقدام را آغاز می‌کند.

در این گزارش گفته شد که اپل هم‌اکنون تعداد محدودی از گوشی هوشمند آیفون ۷c را در اختیار گرفته است و تولید انبوه این محصول در ژانویه ۲۰۱۶ یعنی همین ماه آغاز می‌شود.

منابع آگاه می‌گویند شکل ظاهری و اندازه این دستگاه شبیه به آیفون ۵s طراحی شده است و کاربران می‌توانند آن را در سه رنگ متفاوت خریداری کنند.

در حالی که برخی مراکز خبری از iPhone 7c با نام آیفون ۶c هم یاد می کنند، گفته می‌شود که این دستگاه باتری ۱۶۴۲ میلی‌آمپری را در خود جا داده است و احتمالا با قیمت بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار به دست کاربران جهانی می‌رسد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا