گوشی ارزان‌قیمت آیفون ۷c هم در راه است

به گزارش موبنا، منابع آگاه از مارس امسال اخبار را مبتنی بر تولید گوشی هوشمند آیفون ۶c در شرکت اپل منتشر کردند و توضیح دادند که فوریه ۲۰۱۶ این محصول در خانواده گوشی‌های آیفون ۶s و ۶s Plus روانه بازار می‌شود. شرکت اپل هنوز این اخبار را تایید یا تکذیب نکرده است. ولی امروز شایعه …

به گزارش موبنا، منابع آگاه از مارس امسال اخبار را مبتنی بر تولید گوشی هوشمند آیفون ۶c در شرکت اپل منتشر کردند و توضیح دادند که فوریه ۲۰۱۶ این محصول در خانواده گوشی‌های آیفون ۶s و ۶s Plus روانه بازار می‌شود.

شرکت اپل هنوز این اخبار را تایید یا تکذیب نکرده است. ولی امروز شایعه جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که همه کاربران و کارشناسان را متعجب کرده است.

بر اساس اخبار جدید گفته می‌شود که اپل از هم‌اکنون به فکر تولید مدل بعدی آیفون ۶c است و سال آینده گوشی هوشمند دیگری با نام آیفون ۷c روانه بازار می‌شود.

برخی کارشناسان می‌گویند که در این فرآیند اپل قصد دارد تولید آیفون ۶c را به طور کامل کنار بگذارد و در عوض گوشی هوشمند آیفون ۷c را عرضه کند.

یکی از منابع آگاهی که در شرکت Foxconn به عنوان بزرگترین شریک اپل و تولیدکننده گوشی‌های آیفون فعالیت می‌کند این خبر را منتشر کرد. او گفت گوشی هوشمند آیفون ۷c نمایشگر لمسی ۴ اینچی دارد که قرار است سپتامبر ۲۰۱۶ از آن رونمایی شود.

این گوشی هوشمند در خانواده آیفون ۷ تولید می‌شود و کاربران می‌توانند آن را با قیمت بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار خریداری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا