Verizon به مشترکان جدید خود ۶۵۰ دلار هدیه می‌دهد

به گزارش موبنا، البته شرکت مخابراتی Verizon اقدامات گسترده‌تری هم برای جذب هرچه بیشتر مشتری‌ها انجام می‌دهد. شرکت Verizon به لحاظ تعداد مشترکان مخابراتی بزرگترین اپراتور موبایلی آمریکا محسوب می‌شود و بر اساس آخرین تصمیمات خود اعلام کرده است هر کاربری که از شرکت‌های مخابراتی T-Mobile، Sprint و AT&T سراغ خدمات مخابراتی آن بروند، به‌ازای …

به گزارش موبنا، البته شرکت مخابراتی Verizon اقدامات گسترده‌تری هم برای جذب هرچه بیشتر مشتری‌ها انجام می‌دهد.

شرکت Verizon به لحاظ تعداد مشترکان مخابراتی بزرگترین اپراتور موبایلی آمریکا محسوب می‌شود و بر اساس آخرین تصمیمات خود اعلام کرده است هر کاربری که از شرکت‌های مخابراتی T-Mobile، Sprint و AT&T سراغ خدمات مخابراتی آن بروند، به‌ازای هر سیم کارت خود ۶۵۰ دلار هدیه دریافت می‌کند.

این میزان پول از طریق سیستم Early Termination Fees در اختیار کاربر قرار می گیرد یا اینکه او می‌تواند رقم مربوطه را در جریان خرید گوشی هوشمند جدید مورد استفاده قرار دهد.

برای دریافت این جایزه کاربران آمریکایی می‌توانند با حفظ شماره تلفن، شرکت دریافت خدمات مخابراتی خود را تغییر دهند و به یکی از مشترکان جدید Verizon تبدیل شوند.

شرکت Verizon همچنین اعلام کرد کاربرانی که در طرح XL و XXL آن ثبت‌نام می‌کنند، می‌توانند ماهانه ۲ گیگابایت اینترنت رایگان در اختیار بگیرند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا