LG بهترین هدست جهان را در CES 2016 عرضه می‌کند

به گزارش موبنا، ال‌جی امروز اعلام کرد که قصد دارد هدست TONE+ خود را به‌روز کند و در بزرگترین اتفاق فناورانه جهان موسوم به CES 2016 که هفته آینده در لاس‌وگاس آمریکا برگزار می‌شود، مدل جدید این محصول را در معرض دید عموم قرار دهد. این هدست LG TONE+ 2016 نام دارد که البته در …

به گزارش موبنا، ال‌جی امروز اعلام کرد که قصد دارد هدست TONE+ خود را به‌روز کند و در بزرگترین اتفاق فناورانه جهان موسوم به CES 2016 که هفته آینده در لاس‌وگاس آمریکا برگزار می‌شود، مدل جدید این محصول را در معرض دید عموم قرار دهد.

این هدست LG TONE+ 2016 نام دارد که البته در سیستم داخلی شرکت HBS-910 نامگذاری شده است و طراحی زیباتر، وزن کمتر و بدنه باریک‌تر مهم‌ترین مشخصه‌های ظاهری آن است.

سیستم ورودی این هدست را شرکت Harman/Kardon تکمیل کرده است تا بر اساس این همکاری ال‌جی بهترین هدست موجود در بازار جهانی را تولید کند.

در این هدست باریک که برای دور گردن ساخته شده، انواع قابلیت‌های صوتی به کار گرفته شده است. این محصول دیافراگم Advanced Quad Layer را شامل می‌شود تا کاربران بتوانند صداها را با وضوح بالاتر گوش دهند.

برای این دستگاه دو میکروفون مجزا در نظر گرفته شده است تا صدا با بالاترین کیفیت ضبط شود و همه صداهای اضافی محیط هم حذف شود. این گجت با انواع دستگاه‌های موبایلی سازگاری دارد و فروش آن به زودی آغاز می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا