بزرگترین اپراتور چین آیفون ۷c را معرفی کرد

به گزارش موبنا، بزرگترین اپراتور موبایلی کشور چین موسوم به China Mobile به تازگی در این زمینه خبری را منتشر کرده است که می‌توان آن را کاملا موثق خواهند. این شرکت مخابراتی چینی اعلام کرد که مدل ۴ اینچی گوشی هوشمند آیفون که قرار است با قیمت ارزان‌تر وارد بازار شود، سال آینده به دست …

به گزارش موبنا، بزرگترین اپراتور موبایلی کشور چین موسوم به China Mobile به تازگی در این زمینه خبری را منتشر کرده است که می‌توان آن را کاملا موثق خواهند.

این شرکت مخابراتی چینی اعلام کرد که مدل ۴ اینچی گوشی هوشمند آیفون که قرار است با قیمت ارزان‌تر وارد بازار شود، سال آینده به دست کاربران جهانی می‌رسد.

شرکت China Mobile با اطمینان کامل توضیح داد که اپل برنامه‌ریزی‌های لازم را برای عرضه این محصول در سال ۲۰۱۶ انجام داده است و کاربران می‌توانند آپریل بعدی یعنی در فروردین ۱۳۹۵ این محصول را خریداری کنند.

گوشی هوشمند آيفون ۷c مدل کوچک‌تری از آخرین نسخه آیفون است که با قیمت ارزان‌تر عرضه می‌تواند تا گروه بیشتری از کاربران توان خرید این دستگاه را داشته باشند.

این مرکز مخابراتی همچنین اعلام کرد گوشی هوشمند آیفون ۷c همزمان با دومین مدل ساعت مچی هوشمند اپل موسوم به Apple Watch 2 عرضه خواهد شد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا