سیستم‌ عامل تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی به‌روز می‌شود

به گزارش موبنا، شرکت ال‌جی از این سیستم عامل در جهت توسعه تلویزیون‌های هوشمند خود استفاده می‌کند و قرار است در سال ۲۰۱۶ میلادی نسخه جدید پلتفرم مذکور با نام webOS 3.0 برای گیرنده‌های تلویزیونی ال‌جی عرضه شود. شرکت ال‌جی اعلام کرده است که با عرضه webOS 3.0 یک تحول بزرگ در سری تلویزیون‌های خود …

به گزارش موبنا، شرکت ال‌جی از این سیستم عامل در جهت توسعه تلویزیون‌های هوشمند خود استفاده می‌کند و قرار است در سال ۲۰۱۶ میلادی نسخه جدید پلتفرم مذکور با نام webOS 3.0 برای گیرنده‌های تلویزیونی ال‌جی عرضه شود.

شرکت ال‌جی اعلام کرده است که با عرضه webOS 3.0 یک تحول بزرگ در سری تلویزیون‌های خود ایجاد می‌کند و قابلیت‌های جدید را به کاربران خود ارایه می‌دهد.

کاربران با این به‌روزرسانی می‌توانند سرعت بالاتر اقدامات مورد نظر خود را در تلویزیون مشاهده کنند و با یک رابط کاربری جدید، امکانات اینترنتی و ارتباطی را در اختیار بگیرند.

«برایان ناون» مدیر مرکز سرگرمی‌های خانگی ال‌جی گفت: «سیستم عامل جدید webOS 3.0 یک به‌روزرسانی جامع محسوب می‌شود و در عرصه گیرنده‌های تلویزیونی تحول بزرگ ایجاد می‌کند. این سیستم عامل نخستین بار در سال ۲۰۱۴ وارد تلویزیون‌های ال‌جی شد و هم‌اکنون بزرگترین به‌روزرسانی را در اختیار می‌گیرد».

او در ادامه توضیح داد: «داستان سیستم عامل webOS در تلویزیون‌های ال‌جی به معنی ارتباط آسان، خدمات‌رسانی آسان، اتصال آسان و کشف آسان برای کاربران است که طی آن می‌توانند همه نیازهای دیجیتالی خود را روی گیرنده تلویزیونی پاسخ دهند. عرضه webOS 3.0 یکی از بزرگترین نوآوری‌ها در عرصه گیرنده‌های تلویزیونی را رقم می‌زند».

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا