شرکت چینی LeTV هم وارد بازار جهانی گوشی شد

به گزارش موبنا، شرکت LeTV امروز یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر بنگالر هند برگزار کرد و توضیح داد که با برنامه‌ریزی‌های دقیق تصمیم گرفته است وارد بازار جهانی شود. نخستین گوشی هوشمند ساخته شده در این شرکت چینی Le Max نام دارد که برای اولین بار در روز ۵ ژانویه از آن رونمایی می‌شود و …

به گزارش موبنا، شرکت LeTV امروز یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر بنگالر هند برگزار کرد و توضیح داد که با برنامه‌ریزی‌های دقیق تصمیم گرفته است وارد بازار جهانی شود.

نخستین گوشی هوشمند ساخته شده در این شرکت چینی Le Max نام دارد که برای اولین بار در روز ۵ ژانویه از آن رونمایی می‌شود و به صورت همزمان در شهر دهلی نو فروش آن آغاز می‌گردد.

این گوشی هوشمند تراشه مرکزی Snapdragon 810 را در خود جا داده است که نمایشگر ۶.۳۳ اینچی آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل به نمایش بگذارد.

این گوشی هوشمند شامل رم ۴ گیگابایتی می‌شود و در سه مدل مختلف با حافظه‌های داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به دست کاربران جهان می‌رسد.

شرکت چینی برای نخستین گوشی هوشمند خود باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری را در نظر گرفته است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۲۱ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۴-UltraPixel اشاره کرد.

طول، عرض و ضخامت این گوشی هوشمند به ترتیب ۱۶۷.۱، ۸۳.۵ و ۸.۹۵ میلیمتر و وزن آن هم ۲۰۴ گرم است. این گوشی هوشمند که حسگر اثر انگشت را هم در خود جا داده است، با حدود قیمت ۱۵۰ دلار فروخته می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا