LG G5 ضربان قلب را هم تشخیص می‌دهد

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند برای دوربین دیجیتالی اصلی خود حسگر ۱۶ مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی هم حسگر ۸ مگاپیکسلی را در اختیار گرفته است. ولی نکته اینجاست که منابع آگاه می‌گویند دوربین اصلی دستگاه لنز دو گانه دارد و به عبارت دیگر، دو لنز مجزا در کنار یکدیگر را شامل می‌شود تا …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند برای دوربین دیجیتالی اصلی خود حسگر ۱۶ مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی هم حسگر ۸ مگاپیکسلی را در اختیار گرفته است. ولی نکته اینجاست که منابع آگاه می‌گویند دوربین اصلی دستگاه لنز دو گانه دارد و به عبارت دیگر، دو لنز مجزا در کنار یکدیگر را شامل می‌شود تا عکس‌های بهتری تهیه کند.

این اخبار را منابع آگاه امروز منتشر کردند و با انتشار تصاویر مربوط به این گوشی روی شبکه اجتماعی Reddit توضیح دادند بخش پشتی بدنه دستگاه در قسمت بالی خود دو لنز مجزا به همراه یک فلش LED را در خود جا داده است.

در این اخبار با اطمینان کامل گفته شده است که بهترین گوشی بعدی ال‌جی نمایشگر ۵.۳ اینچی با کیفیت Quad HD دارد و تراشه مرکزی آن از نوع Snapdragon 820 است.

این گوشی هوشمند رم ۳ گیگابایتی را شامل می‌شود و در حالی که فقط قابلیت پشتیبانی از یک سیم کارت را دارد، برای آن امکان استفاده از کارت حافظه microSD هم در نظر گرفته شده است.

البته در آخرین خبرها گفته شده است که این دستگاه حسگر طیف نوری و حسگر مخصوص تشخیص ضربان قلب را هم شامل می‌شود که هر دو حسگر مذکور در دوربین دیجیتالی جاسازی شده‌اند و کاربر می‌تواند به کمک کلید خاموش/روشن آنها را فعال کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا