رشد ۳۵۰ درصدی فروش گوشی‌های چینی Meizu

به گزارش موبنا، با این گزارش می‌توان گفت تعداد گوشی‌های فروخته شده از سوی این شرکت گمنام از شرکت‌های بلک‌بری، مایکروسافت، HTC و … بیشتر بوده است و این مسئله نشان می‌دهد که چینی‌ها با چه موفقیتی در عرصه دستگاه‌های موبایلی گام برمی‌دارند. فروش ۲۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند Meizu در یک سال گذشته رشد …

به گزارش موبنا، با این گزارش می‌توان گفت تعداد گوشی‌های فروخته شده از سوی این شرکت گمنام از شرکت‌های بلک‌بری، مایکروسافت، HTC و … بیشتر بوده است و این مسئله نشان می‌دهد که چینی‌ها با چه موفقیتی در عرصه دستگاه‌های موبایلی گام برمی‌دارند.

فروش ۲۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند Meizu در یک سال گذشته رشد ۳۵۰ درصدی عرضه محصولات آن را نشان می‌دهد. این شرکت چینی سال ۲۰۱۴ میلادی موفق به فروش ۴.۴ میلیون دستگاه گوشی هوشمند شد.

شرکت Meizu پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۱۶ نیز فرآیند مشابهی را دنبال کند و فروش جهانی گوشی‌های آن رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشد. این شرکت پیش‌بینی کرده است در سال ۲۰۱۶ بیش از ۲۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند بفروشد.

برای آن دسته از کاربرانی که آگاهی ندارند باید گفت Meizu یک شرکت چینی شبیه به هوواوی و شیائومی است که این روزها می‌کوشد بازار جهانی را در دست بگیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا