مشخصات کامل، قیمت و زمان عرضه LG G5 منتشر شد

به گزارش موبنا، شرکت ال‌جی هم‌اکنون خود را برای عرضه مدل بعدی این محصول موسوم به G5 آماده می‌کند تا در سال ۲۰۱۶ میلادی بتواند سهم بیشتری از بازار جهانی را به دست آورد. این گوشی هوشمند که پرچمدار محصولات موبایلی ال‌جی محسوب می‌شود، قرار است با قوی‌ترین گوشی‌های موجود در بازار رقابت کند. لیست …

به گزارش موبنا، شرکت ال‌جی هم‌اکنون خود را برای عرضه مدل بعدی این محصول موسوم به G5 آماده می‌کند تا در سال ۲۰۱۶ میلادی بتواند سهم بیشتری از بازار جهانی را به دست آورد.

این گوشی هوشمند که پرچمدار محصولات موبایلی ال‌جی محسوب می‌شود، قرار است با قوی‌ترین گوشی‌های موجود در بازار رقابت کند.

لیست کامل مشخصات و زمان ورود گوشی هوشمند LG G5 بر اساس اخبار منتشر شده از سوی ده‌ها منبع آگاه موثق به قرار زیر منتشر شده است.

طراحی: برخلاف مدل قبلی، بدنه گوشی LG G5 از جنس فلز ساخته شده است. پس از سری گوشی‌های معمولی Shine، این نخستین گوشی فلزی در شرکت ال‌جی محسوب می‌شود.

سخت‌افزار: برای این محصول تراشه پرقدرت Snapdragon 820 در نظر گرفته شده است که البته حسگر تشخیص عنبیه چشم هم در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمایشگر: این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۶ اینچی از نوع IPS LCD دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این نمایشگر از فناوری فشارسنج Force Touch پشتیبانی نمی‌کند.

دوربین: حسگر ۲۰ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است که دوربین سلفی آن هم با کیفیت ۸ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند. این گوشی اتوفوکوس لیزری، حسگر تشخیص طیف رنگی و … دارد.

قیمت و زمان ورود: آخرین پرچمدار گوشی‌های ال‌جی در فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار می‌شود و قیمت آن هم ۶۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا