نخستین تراشه موبایلی ال‌جی برای نسل بعدی گوشی‌های هوشمند

به گزارش موبنا، شرکت کره‌ای ال‌جی تراشه خود Nuclun SoC معرفی کرده است که هم‌اکنون مدل اصلاح شده آن با نام Nuclun 2 مورد آزمایش قرار می‌گیرد. نخستین بار آگوست امسال گفته شد که ال‌جی فعالیت‌های خود را برای تولید این محصول آغاز کرده است و تاکنون برخی اطلاعات در مورد آن منتشر شد. به …

به گزارش موبنا، شرکت کره‌ای ال‌جی تراشه خود Nuclun SoC معرفی کرده است که هم‌اکنون مدل اصلاح شده آن با نام Nuclun 2 مورد آزمایش قرار می‌گیرد. نخستین بار آگوست امسال گفته شد که ال‌جی فعالیت‌های خود را برای تولید این محصول آغاز کرده است و تاکنون برخی اطلاعات در مورد آن منتشر شد.

به هر حال، منابع آگاه چینی هم‌اکنون اعلام کردند که ال‌جی تصمیمات نهایی خود را در این زمینه اتخاذ کرده است و پیش‌بینی می‌شود سال ۲۰۱۶ میلادی مدل بعدی گوشی هوشمند V10 همراه با تراشه Nuclun 2 عرضه شود.

البته باید توجه داشت که مدل بعدی گوشی هوشمند V10 زودتر از فصل دوم ۲۰۱۶ عرضه نمی‌شود و به همین خاطر نمی‌توان توقع داشت تراشه Nuclun 2 به زودی در اختیار کاربران قرار بگیرید.

منابع آگاه توضیح دادند آخرین پرچمدار ال‌جی که با نام G5 شناخته می‌شود و قرار است آپریل ۲۰۱۶ از آن رونمایی شود، به این تراشه موبایلی مجهز نشده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا