گشت‌وگذار ۳۶۰ درجه‌ای در کاخ سفید به کمک فناوری واقعیت مجازی

به گزارش موبنا، این تور مجازی در صفحه ویژه کاخ سفید در سایت اینترنتی یوتیوب قابل دسترسی است و شما می‌توانید در اتاق‌های مختلف قدم بزنید و حتی در اقامتگاه رئیس جمهور آمریکا هم حضور بهم رسانید. این تور مجازی بر اساس تصاویر واقعی کنونی از کاخ سفید ارایه می‌شود و به همین خاطر می‌توانید …

به گزارش موبنا، این تور مجازی در صفحه ویژه کاخ سفید در سایت اینترنتی یوتیوب قابل دسترسی است و شما می‌توانید در اتاق‌های مختلف قدم بزنید و حتی در اقامتگاه رئیس جمهور آمریکا هم حضور بهم رسانید.

این تور مجازی بر اساس تصاویر واقعی کنونی از کاخ سفید ارایه می‌شود و به همین خاطر می‌توانید در هر اتاق و دفتر کار، تزیینات ویژه تعطیلات پایان سال ۲۰۱۵ و کریسمس را مشاهده کنید.

شما در این تور مجازی می‌توانید با حرکت موشواره روی نمایشگر رایانه زاویه دید خود را تغیر دهید و یک تصویر ۳۶۰ درجه در اختیار داشته باشید تا در هر اتاق که وارد می‌شوید همه زوایای آن را مشاهده کنید.

شما همچنین می‌توانید در گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید به کمک عینک واقعیت مجازی Cardboard گوگل گشت و گذار کنید و یک تجربه واقعی برای حضور در کاخ سفید را داشته باشید.

در تنظیماتی که به صورت پیش‌فرض ارایه دشه است، ویدیو سه‌بعدی بسیار باکیفیت ارایه شده است و امکان حضور شما در تمام نقاط کاخ سفید را فراهم می‌کند.

کاخ سفید برای تهیه این تصاویر از ۱۶ دوربین هوشمند Jump rig گوگل استفاده کرده است که این دوربین‌ها به صورت چرخشی از همه زوایا تصویربرداری می‌کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا