یک‌سوم عکس‌های منتشر شده روی Flickr با آیفون گرفته می‌شود

به گزارش موبنا، در ابتدای سال ۲۰۱۰ میلادی حدود ۷ درصد تصاویری که روی سایت تصویری Flickr متنشر می‌شد با دوربین آیفون گرفته شده بود. ولی این رقم در سال‌های بعد به میزان قابل ملاحظه افزایش یافت. بررسی‌ها نشان داد برای سال ۲۰۱۵ میلادی حدود یک‌سوم معادل ۳۰ درصد تمام عکس‌هایی که در سایت Flickr …

به گزارش موبنا، در ابتدای سال ۲۰۱۰ میلادی حدود ۷ درصد تصاویری که روی سایت تصویری Flickr متنشر می‌شد با دوربین آیفون گرفته شده بود. ولی این رقم در سال‌های بعد به میزان قابل ملاحظه افزایش یافت.

بررسی‌ها نشان داد برای سال ۲۰۱۵ میلادی حدود یک‌سوم معادل ۳۰ درصد تمام عکس‌هایی که در سایت Flickr منتشر شد را کاربران با مدل‌های مختلف گوشی هوشمند آیفون تهیه کرده بودند تا این محصول محبوب‌ترین دوربین دیجیتالی جهان را در خود جا دهد.

گوشی هوشمند آیفون ۶ و پس از آن آیفون ۵s به ترتیب محبوب‌ترین دوربین برای بیشترین تعداد عکس‌های منتشر شده روی Flickr را داشتند.

شرکت Flickr همچنین اعلام کرد که به جز دو مدل مذکور آیفون ۵، آیفون ۴s، آیفون ۴ و آیفون ۶ Plus هم در جمع ۱۰ گوشی برتر برای انتشار بیشترین تعداد تصاویر موجود بودند.

لازم به ذکر است که گوشی هوشمند آیفون ۵c اپل رتبه هشتم این لیست را به دست آورد و دوربین دیجیتالی حرفه‌ای Canon EOS Mark II یک پله از آن بالاتر بود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا