امدادرسانی به بیش از ٥هزار تن در برف و کولاک

حسین درویشی با اشاره به این‌که ٢٨٥ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ٤٣ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: همچنین ٩٠ مورد از حوادث گذشته برف و کولاک، ١١ مورد کوهستان، ٧ مورد صنعتی و کارگاهی، ٥ مورد سیل و آب‌گرفتگی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است. وی با اشاره به …

حسین درویشی با اشاره به این‌که ٢٨٥ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ٤٣ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: همچنین ٩٠ مورد از حوادث گذشته برف و کولاک، ١١ مورد کوهستان، ٧ مورد صنعتی و کارگاهی، ٥ مورد سیل و آب‌گرفتگی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.
وی با اشاره به این‌که در هفته گذشته ٧‌هزار و ٨٤٧ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان ٥‌هزار و ٣٥٨ تن در برف و کولاک، یک‌هزار و ٣٩٠ تن در جاده‌ها، ٣١١ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ٤٦ تن در حوادث شهری، ٤٥ تن در کوهستان، ١٢ تن در حوادث ساحلی و دریایی و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ٧‌هزار و ٧٩٢ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان ٥‌هزار و ٣٥٧ تن در برف و کولاک، یک‌هزار و ٣٣٩ تن در جاده‌ها، ٣١١ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ٤٤ تن در شهرها، ٤٤ تن در کوهستان، ١٢ تن در ساحل و دریا و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.
بنابر اعلام اداره‌کل روابط‌ عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، وی به اسکان اضطراری یک‌هزار و ٦٩٨ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ٤٥٨ تن نجات یافتند که ٢٩٢ تن به مراکز درمانی منتقل و ١٦٦ تن سرپایی درمان شدند.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا