گل محمدی: تصمیمات داور در نتیجه بازی تأثیرگذار بود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یحیی گل‌محمدی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری حاضر شد و با آرزوی سلامتی برای منصور پورحیدری درخصوص شکست تیمش اظهار داشت: بازی خوبی بود. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ هرچند که می‌توانستیم پیروز این مسابقه شویم، اما طی یک غافلگیری گل …

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یحیی گل‌محمدی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری حاضر شد و با آرزوی سلامتی برای منصور پورحیدری درخصوص شکست تیمش اظهار داشت: بازی خوبی بود. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ هرچند که می‌توانستیم پیروز این مسابقه شویم، اما طی یک غافلگیری گل خوردیم.
به گزارش آکاایران وی ادامه داد: بسیار تلاش کردیم تا نتیجه را به تساوی بکشانیم، اما نشد. به هر حال از بازیکنانم راضی هستم؛ چراکه بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند که جا دارد از آنها تشکر کنم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: به اعتقاد من نتیجه بازی روی تصمیمات داور رقم خورد و سوت‌هایی که می‌زد روی نتیجه بازی تأثیرگذار بود. من فکر می‌کنم وی می‌توانست دو پنالتی برای ذوب‌آهن بگیرد، اما این‌گونه نشد. از نتیجه بازی ناراحت نیستم، بلکه از حاج‌ملک، داور بازی ناراحتم.
گل‌محمدی ادامه داد: در آینده باید بیش‌تر تلاش کنیم تا امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم و به هدف خود برسیم. در فصل نقل‌وانتقالات، باید نقاط ضعف را برطرف کنیم تا با آمادگی بالاتری نیم‌فصل دوم را آغاز کنیم. ما تلاش کردیم ترکیب سال گذشته خود را حفظ کنیم، به غیر از چند مورد که نتوانستیم جذب کنیم، از سایر شرایط راضی هستم.
وی گفت: مصدومیت مهرداد قنبری و نژادمهدی ما را اذیت کرد، چون ما روی آنها حساب باز کرده بودیم، اما مصدومیت آنها طولانی شد و کمی از نظر فنی هم به مشکل خوردیم. به هر حال تلاش کردیم نقاط ضعف را برطرف کنیم و حالا در مجموعه از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و برای نیم‌فصل دوم حتماً باید مشکلاتمان بار برطرف کنیم تا حرف‌های بیش‌تری برای گفتن داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درمورد اشتباهات داوری در بازی‌های این تیم گفت: من کاری نمی‌توانم بکنم، فقط می‌توانم شرایط را به مدیرعامل باشگاه گزارش دهم تا باشگاه شرایط را پیگیری کند. آنها باید اقداماتی انجام دهند و با کمیته داوران جلساتی را برگزار کنند تا این مشکلات برطرف شود.
گل محمدی افزود: من نمی‌خواهم به بحث داوری ورود کنم و معتقدم داوری ما نیاز به آرامش دارد. موضع من نسبت به داوری همیشه حمایتی است، اما در بازی امروز که بین تیم‌های دوم و سوم جدول، برگزار می‌شود، داور باید در تصمیماتش بیش‌تر دقت می‌کرد که این‌گونه نشد.
وی درخصوص شرایط تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما با تیم‌های لخویا، النصر و برنده دیدار تیم‌های بنیادکار و الشباب هم‌گروه هستیم که تمام این‌ها تیم‌های بزرگی هستند و موقعیت‌های خوبی دارند. بازی‌های سختی خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم با آمادگی بالا وارد این رقابت‌ها شویم. می‌دانیم که گروه سختی داریم، اما امیدوارم بتوانیم از اعتبار ذوب‌آهن دفاع کنیم.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا