قیمت آیفون ۶s در آمریکا: فقط یک دلار!

به گزارش موبنا، فروشگاه زنجیره‌ای Best Buy طرح جدیدی راه‌اندازی کرده است که بر اساس آن مدل ۱۶ گیگابایتی گوشی هوشمند آیفون ۶s به قیمت یک دلار فروخته می‌شود. البته برای خرید گوشی با این قیمت می‌بایست قرارداد مخابراتی دو ساله را هم با شرکت‌ Verizon یا Sprint منعقد کنید. بد نیست بدانید این گوشی …

به گزارش موبنا، فروشگاه زنجیره‌ای Best Buy طرح جدیدی راه‌اندازی کرده است که بر اساس آن مدل ۱۶ گیگابایتی گوشی هوشمند آیفون ۶s به قیمت یک دلار فروخته می‌شود. البته برای خرید گوشی با این قیمت می‌بایست قرارداد مخابراتی دو ساله را هم با شرکت‌ Verizon یا Sprint منعقد کنید.

بد نیست بدانید این گوشی هوشمند در کشور آمریکا با قراردادهای مخابراتی دو ساله به قیمت ۱۹۹ دلار فروخته می‌شود و با این جریان، کاربران هم‌اکنون می‌توانند برای خرید آیفون ۶s از طریق دو شرکت مخابراتی مذکور ۱۹۸ دلار تخفیف بگیرند.

در این طرح تخفیفی هر چهار رنگ گوشی هوشمند موجود است و آمریکایی‌ها می‌توانند تا پایان سال جاری میلادی با مراجعه به شعبات مختلف فروشگاه زنجیره‌ای Best Buy این دستگاه را به قیمت یک دلار خریداری کنند.

همچنین گفته شده است که اگر موقع خرید این محصول یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون ۵ یا مدل‌های قبل از آن را داشته باشید و آن را تحویل دهید، به جز تخفیف مذکور ۲۰۰ دلار دیگر هم تخفیف می‌گیرید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا