آیفون ۶s، محبوب‌ترین کالای جست‌وجو شده در سایت گوگل

به گزارش موبنا، کاربران گوگل در سال ۲۰۱۵ میلادی انواع دستگاه‌های الکترونیکی و محصولات دیجیتالی را جست‌وجو کردند که در بین آنها آیفون ۶s بیش از بقیه مورد استقبال قرار گرفت. این اطلاعات را شرکت گوگل در گزارش سالانه خود منتشر کرد و توضیح داد که وضعیت جست‌وجوگر اینترنتی آن در یک سال گذشته چگونه …

به گزارش موبنا، کاربران گوگل در سال ۲۰۱۵ میلادی انواع دستگاه‌های الکترونیکی و محصولات دیجیتالی را جست‌وجو کردند که در بین آنها آیفون ۶s بیش از بقیه مورد استقبال قرار گرفت.

این اطلاعات را شرکت گوگل در گزارش سالانه خود منتشر کرد و توضیح داد که وضعیت جست‌وجوگر اینترنتی آن در یک سال گذشته چگونه بوده است.

گوشی هوشمند اپل عنوان نخست در لیست ۱۰ کالای دیجیتالی محبوب مبتنی بر جست‌وجوگر گوگل را به است آورد و از این نظر توانست رتبه بالاتری را نسبت به Galaxy S6 سامسونگ، ساعت هوشمند Apple Watch، تبلت iPad Pro، گوشی LG G4، گوشی Galaxy Note 5، گوشی Galaxy J5، گوشی HTC One M9، گوشی Nexus 6P هوواوی و تبلت Surface Pro 4 مایکروسافت به دست آورد.

بر اساس این گزارش گفته شد هیچ یک از ۱۰ محصول برتر دیجیتالی نتوانستند در لیست پرجست‌وجوترین کلیدواژه‌های گوگل برای سال ۲۰۱۵ میلادی حضور داشته باشند.

این طور که گوگل اعلام کرد، در یک سال گذشته سه کلیدواژه زیر بیشتر از همه در این سایت جست‌وجو شدند: Lamar Odom، Charlie Hebdo و Jurassic World.

سال گذشته گوشی هوشمند آیفون ۶ پرجست‌وجوترین کلمه دیجیتالی در سایت گوگل بود امسال هم مدل بعدی آن یعنی آیفون ۶s توانست این عنوان را به دست آورد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا