مسنجر فیسبوک دوستان شما را از روی عکس می‌شناسد

به گزارش موبنا، شرکت فیسبوک به مناسبت فرا رسیدن تعطیلات کریسمس یک به‌روزرسانی عمده در ابزار ارتباطی Messenger خود ایجاد کرد. با این به‌روزرسانی، ابزار ارتباطی فیسبوک قابلیت جدیدی را با نام Photo Magic در اختیار گرفته است که هم‌اکنون همه کاربران جهانی می‌توانند از آن استفاده کنند. این ابزار از ماه گذشته به صورت …

به گزارش موبنا، شرکت فیسبوک به مناسبت فرا رسیدن تعطیلات کریسمس یک به‌روزرسانی عمده در ابزار ارتباطی Messenger خود ایجاد کرد.

با این به‌روزرسانی، ابزار ارتباطی فیسبوک قابلیت جدیدی را با نام Photo Magic در اختیار گرفته است که هم‌اکنون همه کاربران جهانی می‌توانند از آن استفاده کنند. این ابزار از ماه گذشته به صورت آزمایشی برای گروه معدودی از کاربران عرضه شده بود.

ابزار Photo Magic به شما یادآوری می‌کند عکسایی که از دوستان‌تان گرفته‌اید را به آنها ارسال کنید. این قابلیت از سیستم داخلی شبکه اجتماعی فیسبوک استفاده می‌کند تا دوستان‌تان را شناسایی کند.

ابزار جدید به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند هر یک از دوستان شما را به درستی تشخیص دهد و به شما یادآوری کنید که در عکس‌های گرفته شده با چه افرادی بوده‌اید. در این شرایط ابزار جدید Messenger از شما سوال می‌کند که آیا می‌خواهید عکس را به دوست خود ارسال کنید یا خیر.

در این شرایط شما می‌توانید به سرعت یک گروه جدید از دوستانی که در عکس مربوطه هستند را تشکیل دهید و به راحتی عکس را با آنها به اشتراک بگذارید.

شما می‌توانید از بخش تنظیمات ابزار ارتباطی Messenger این قابلیت را فعال یا غیرفعال کنید. همچنین سیستم‌های کنترلی فراوان ارایه شده است تا بتوانید نام دوستان خود را به صورت خودکار تشخیص دهید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا