مشخصات گوشی جدید HTC با نام One X9 منتشر شد

به گزارش موبنا، مرکز TENAA که در زمینه تایید و استانداردسازی گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند نیز نام این محصول در شرکت HTC را در لیست گوشی‌های خود قرار داد. امروز برای نخستین بار تصاویری از این گوشی هوشمند منتشر شد و منابع آگاه اطلاعات بیشتری را در مورد آن منتشر کردند. این طور که مرکز …

به گزارش موبنا، مرکز TENAA که در زمینه تایید و استانداردسازی گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند نیز نام این محصول در شرکت HTC را در لیست گوشی‌های خود قرار داد.

امروز برای نخستین بار تصاویری از این گوشی هوشمند منتشر شد و منابع آگاه اطلاعات بیشتری را در مورد آن منتشر کردند.

این طور که مرکز TENAA اعلام کرده است، این گوشی هوشمند به تراشه هشت هسته‌ای با توان ۲.۲ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر مجهز شده است و نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی آن می‌توان تصاویر را با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش بگذارد.

این گوشی هوشمند دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد که البته برای آن قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD هم در نظر گرفته شده است. گوشی هوشمند جدید با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

طول، عرض و ضخامت دستگاه به‌ترتیب ۱۵۳.۲، ۷۵.۹ و ۷.۹۹ میلیمتر و وزن آن هم ۱۷۴ گرم است. گوشی One X9 به سخه ۵.۰.۲ اندروید مجهز شده است و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا