Galaxy A9 با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند این روزها بسیار مورد توجه رسانه‌های خبری قرار گرفته است و اگرچه سامسونگ هنوز آن را معرفی نکرده، ولی منابع آگاه اخبار و اطلاعات فراوانی را در مورد آن منتشر کرده‌اند. در آخرین خبرها گفته شده است که Galaxy A9 سامسونگ نمایشگر لمسی ۶ اینچی از نوع Super AMOLED …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند این روزها بسیار مورد توجه رسانه‌های خبری قرار گرفته است و اگرچه سامسونگ هنوز آن را معرفی نکرده، ولی منابع آگاه اخبار و اطلاعات فراوانی را در مورد آن منتشر کرده‌اند.

در آخرین خبرها گفته شده است که Galaxy A9 سامسونگ نمایشگر لمسی ۶ اینچی از نوع Super AMOLED دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی پخش می‌شود و برای آن تراشه مرکزی Snapdragon 820 و رم ۳ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

این تراشه هشت هسته‌ پردازشگر ۱.۸ گیگاهرتزی از نوع Cortex-A72 را در خود جا داده است و پردازنده گرافیکی Adreno 510 را هم شامل می‌شود.

گوشی هوشمند جدید بزرگترین محصول در خانواده A3، A5 و A7 محسوب می‌شود که روی نمایشگر آن از لایه محافظ ۲.۵D استفاده شده است. این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جا داده است که دوربین ثانویه آن هم با کیفیت ۸ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند و از دیگر امکانات مهم آن می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و باتری پرقدرت ۴۰۰۰ مگاپیکسلی اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا