دعوای دوعضو حزب منحله مشارکت سر وزیرشدن نصرالله جهانگرد

این انتقاد که با واکنش تند فاطمه راکعی و برخی دیگر از شرکت کنندگان در این نشست همراه شد، در نهایت با خنده شکوری‌راد ختم به خیر شد. شکوری‌راد در این نشست از زنان اصلاح‌طلب خواست تا با مردان در مجلس آینده که از نظر وی قطعا متعلق به اصلاح طلبان است، هماهنگ باشند و …

این انتقاد که با واکنش تند فاطمه راکعی و برخی دیگر از شرکت کنندگان در این نشست همراه شد، در نهایت با خنده شکوری‌راد ختم به خیر شد.
شکوری‌راد در این نشست از زنان اصلاح‌طلب خواست تا با مردان در مجلس آینده که از نظر وی قطعا متعلق به اصلاح طلبان است، هماهنگ باشند و زمانیکه این حزب تصمیمی می‌گیرد، همه اعضا ، از جمله خانمها با نظر حزب! هماهنگ باشند.
وی گفت: رییس دولت اصلاحات مایل بود که نصرالله جهانگرد (از اعضای شورای مرکزی حزب منحله مشارکت)، مسوولیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعلی که در آن زمان پست و تلگراف و تلفن بود، را برعهده بگیرد، ولی با مخالفت زنان نماینده در مجلس ششم، وی نتوانست به این پست دست یابد و به وزیر در سایه در آن دولت تبدیل شد.
نصرالله جهانگرد در دولت تدبیر و امید هم از گزینه‌های اصلی برای وزارت ارتباطات بود، ولی بدلیل ترکیب اکثریت اصولگرای نمایندگان مجلس، وی برای عضویت در کابینه به مجلس معرفی نشد.
با توجه به نحوه مدیریت وزیرفعلی ارتباطات که علاقه شدیدش به مسایل خارج از کشور و ارتباط با خارجی ها را از کسی پنهان نمی‌کند، احتمال می‌رود در صورت پیروزی اصلاح‌طلبان در مجلس آینده و کسب اکثریت کرسی‌های مجلس دهم، نصرالله جهانگرد که در دولت فعلی هم وزیر در سایه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تلقی می‌شود، در دوره بعدی با لابی اعضای حزب منحله مشارکت جایگزین واعظی شود.
نصرالله جهانگرد در شرایط کنونی پست معاونت فناوری اطلاعات در وزارت ارتباطات را برعهده دارد و بقول “ظریفی”، مشغول گرم کردن خودش برای ورود به میدان است.
قوه قضاییه چند ماه پس از فتنه ۸۸ و مشخص شدن نقش اعضای این حزب در وقوع هرج و مرج در کشور و کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان این کشور، حکم به انحلال حزب مشارکت داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا