نامزد ریاست جمهوری آمریکا:‌ اینترنت جهان قطع شود

به گزارش موبنا، او که روز گذشته در دانشگاه یورکتاون در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا سخنرانی داشت، اعلام کرد که اگر قرار است با حملات ترویستی مقابله شود، می‌بایست اینترنت در برخی از نقاط جهان به طور کامل قطع شود. ترامپ اظهار داشت که گروهک تروریستی داعش این روزها به صورت گسترده از اینترنت و …

به گزارش موبنا، او که روز گذشته در دانشگاه یورکتاون در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا سخنرانی داشت، اعلام کرد که اگر قرار است با حملات ترویستی مقابله شود، می‌بایست اینترنت در برخی از نقاط جهان به طور کامل قطع شود.

ترامپ اظهار داشت که گروهک تروریستی داعش این روزها به صورت گسترده از اینترنت و به خصوص شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند تا اهداف خود را پیش ببرد. او اعلام کرد در زمینه قطع کامل اینترنت در برخی نقاط جهان صحبت‌هایی را با «بیل گیتس» انجام داده است.

ترامپ در این سخنرانی گفت:‌ «ما این روزها افراد زیادی را از دست می‌دهیم و دلیل آن فقط اینترنت است. ما باید با بیل گیتس و دیگر بزرگان عرصه فناوری صحبت کنیم و از آنها کمک بگیریم تا بتوانیم اینترنت را قطع کنیم».

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: «ما مجبوریم هرچه سریع‌تر در این زمینه دست‌به‌کار شویم تا این اقدام را به انجام برسانیم. شاید با این تصمیم اینترنت در برخی از نقاط جهان به طور کامل قطع شود. ممکن است برخی افراد بگویند که این اقدام با حقوق مردم و دسترسی آزاد آنها به اطلاعات در تناقض است. ولی باید بگویم افرادی که این حرف می‌زنند ناآگاه هستند. ما چنین افرادی را زیاد داریم».

البته باید گفت که قطع شدن اینترنت اتفاق چندان غیرممکنی هم نیست. زیرا کره جنوبی تاکنون چندین بار این کار را انجام داده است و در مواقع بحرانی، اینترنت برخی از مناطق خود را به صورت تعمدی قطع کرده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا