ابزار جدید یاهو برای پیدا کردن فیلم‌های سینمایی مورد علاقه

به گزارش موبنا، این شرکت بزرگ اینترنتی ابزار موبایلی جدیدی را با نام Yahoo Video Guide عرضه کرده است که به صورت رایگان از روی فروشگاه اندرویدی Play Store و فروشگاه App Store اپل قابل دسترسی است. ابزار موبایلی جدید با تمام سرویس‌هایی که کاربران روی گوشی هوشمند خود دارند سازگار می‌شود و به آنها …

به گزارش موبنا، این شرکت بزرگ اینترنتی ابزار موبایلی جدیدی را با نام Yahoo Video Guide عرضه کرده است که به صورت رایگان از روی فروشگاه اندرویدی Play Store و فروشگاه App Store اپل قابل دسترسی است.

ابزار موبایلی جدید با تمام سرویس‌هایی که کاربران روی گوشی هوشمند خود دارند سازگار می‌شود و به آنها نشان می‌دهد که فیلم سینمایی مورد علاقه کاربر در کدام یک از سینماهای نزدیک در حال پخش است.

زمانی که کاربر اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورد. با یک کلیک می‌تواند تبلیغات یا بخش‌هایی از این فیلم را روی اینترنت مشاهده کند. کاربران در این ابزار همچنین می‌تواند فیلم‌های سینمایی که قبل پخش شده است یا برنامه‌های تلویزیونی را هم پیدا کنند.

این ابزار موبایلی امکان تماشا و خرید مستقیم فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی را فراهم می‌کند و همه این اقدامات تنها با فشار دادن یک کلید صورت می‌گیرد.

ابزار جدید یاهو همچنین پیشنهادهایی را هم به کاربران ارایه می‌دهد تا بتوانند فیلم‌های سینمایی مورد علاقه خود را آسان‌تر پیدا کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا