دستبند هوشمند مایکروسافت به‌روز شد

به گزارش موبنا، با این به‌روزرسانی نرم‌افزاری هم‌اکنون سیستم‌های کنترلی بیشتری برای بخش موسیقی ارایه شده است و کاربران به کمک آن می‌توانند فرآیند اجرا، توقف، رفتن به موسیقی بعدی و … را از روی مچ دست خود انجام دهند. با این به‌روزرسانی نرم‌افزاری کم و زیاد کردن صدای موسیقی در حال پخش هم راحت‌تر …

به گزارش موبنا، با این به‌روزرسانی نرم‌افزاری هم‌اکنون سیستم‌های کنترلی بیشتری برای بخش موسیقی ارایه شده است و کاربران به کمک آن می‌توانند فرآیند اجرا، توقف، رفتن به موسیقی بعدی و … را از روی مچ دست خود انجام دهند.

با این به‌روزرسانی نرم‌افزاری کم و زیاد کردن صدای موسیقی در حال پخش هم راحت‌تر شده است و کاربران می‌توانند تمام اطلاعات مربوط به موسیقی مذکور را روی نمایشگر خود مشاهده کنند.

شرکت مایکروسافت با این به‌روزرسانی به صاحبان Band 2 امکان داد به کمک فناوری ارتباطی بلوتوث به راحتی بتوانند به تمام دستگاه‌های قابل حمل پخش موسقی و حتی گوشی‌های هوشمند متصل شوند.

به‌روزرسانی مذکور در بخش اطلاع‌رسانی و تنظیم قرارهای ملاقات هم قابلیت‌های جدید را عرضه کرد. قابلیت دیگری که برای کاربران ارایه شد، تنظیم یک دکمه ویژه برای غیرفعال کردن دستگاه در هنگام رانندگی یا خواب بود.

کاربران هم‌اکنون با Band 2 مایکروسافت می‌توانند علاوه بر گوش دادن به موسیقی حین انجام عملیات‌های ورزشی، ضربان قلب، میزان کالری مصرف شده و … را هم محاسبه کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا