حق امتیاز جدید اپل برای تولید آیفون‌های ضدآب

به گزارش موبنا، طی ماه‌های اخیر اخبار فراوان در مورد احتمال تولید آیفون ۷ با قابلیت ضدآب منتشر شد و این بار اسناد رسمی منتشر شده هم این مطلب را تایید کردند. حق امتیازی که اپل در این زمینه ثبت کرده است نشان داد روی یک نوار لاستیکی تاکید دارد که این نوار قابلیت خودترمیمی …

به گزارش موبنا، طی ماه‌های اخیر اخبار فراوان در مورد احتمال تولید آیفون ۷ با قابلیت ضدآب منتشر شد و این بار اسناد رسمی منتشر شده هم این مطلب را تایید کردند.

حق امتیازی که اپل در این زمینه ثبت کرده است نشان داد روی یک نوار لاستیکی تاکید دارد که این نوار قابلیت خودترمیمی را شامل می‌شود و به همین خاطر اگر شکل ظاهری خود را از دست بدهد، به صورت خودکار به حالت اولیه برمی‌گردد.

این نوار از نوعی لاستیک موسوم به الاستومر ساخته می‌شود که در اطراف بدنه آیفون مهر و موم شده است. زمانی که کابر قصد دارد جک مخصوص هدفون را وارد دستگاه کند، حفره مربوطه باز می‌شود و هر زمان که کاربر هدفون را از دستگاه جدا کند، این حفره به کمک لاستیک الاستومری به صورت خودکار بسته می‌شود.

این حق امتیاز با نام «دستگاه الکترونیکی مجهز به سیستم‌های ارتباطی مخفی» نامگذاری شده است و احتمال می‌رود اپل از آن در آيفون‌های ضدآب استفاده کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا