۱۵ عادت کوچک روزانه‌ی زوج‌های بی‌نظیر

گرچه ممکن است برخی‌ها مخالفانجام‌دادن روزانه‌ی کارهایی مشخص باشند، اما زوج‌های شاد یک‌دیگررا می‌شناسند و هر روز از هر فرصتی که دست می‌دهد برای نشان‌دادنعشق‌شان به همدم خود استفاده می‌کنند. ۱۵ عادت کوچک روزانه‌ی زوج‌هایشاد در ادامه آورده شده‌اند. تاثیر این عادت‌ها بسیار بیشتر از چیزی است که شما فکر می‌کنید: ۱.به فکر هم هستند …

گرچه ممکن است برخی‌ها مخالفانجام‌دادن روزانه‌ی کارهایی مشخص باشند، اما زوج‌های شاد یک‌دیگررا می‌شناسند و هر روز از هر فرصتی که دست می‌دهد برای نشان‌دادنعشق‌شان به همدم خود استفاده می‌کنند. ۱۵ عادت کوچک روزانه‌ی زوج‌هایشاد در ادامه آورده شده‌اند. تاثیر این عادت‌ها بسیار بیشتر از چیزی است که شما فکر می‌کنید:

۱.به فکر هم هستند

نلفن همراه، تبلت یا هر دستگاه دیجیتالی دیگری را فراموش‌کنید. زوج‌های شاد
به فکر هم هستند و به نیازهای یک‌دیگر توجه می‌کنند.

۲. برای هم‌دیگر سنگ تمام می‌گذارند

قضیه پیچیده نیست؛ زوج‌هاش شاد می‌دانند سنگ تمام گذاشتن برای دیگری یعنی چه، و صد البته از این کار هم خوشحال می‌شوند. آن‌ها همیشه به‌شکلی حمایت همیشگی‌شان از هم‌دیگر
را نشان‌می‌دهند؛ چه ریختن یک فنجان چای یا درست‌کردن صبحانه برای همسرشان باشد و چه گرفتن دستان او.

۳. مؤدب هستند

زوج‌های شاد خوب می‌دانند که رابطه‌شان از قرار ملاقات‌هایی ساده شروع شده‌است.آن‌ها مراقب رفتارشان هستند و به خواسته‌های یک‌دیگر احترام می‌گذارند.

۴.قدردان هستند

یک تشکر ساده می‌تواند تا حد زیادی آدم‌ها را خاطرجمع کند که رابطه‌شان در مسیر درست قرار دارد. تشکر کردن نشان‌می‌دهد از ارزش یار خود در زندگی‌تان آگاه هستید.

۵.به یک‌دیگر هدیه می‌دهند

چیزهای کوچک بی‌اهمیت نیستند. لازم نیست برای همدم‌تان گران‌ترین هدیه‌ی فروشگاه را بخرید. گاهی اوقات یک بوسه‌ی ساده می‌تواند قوت قلب یارتان باشد.

۶. از هم‌دیگر خبر می‌گیرند

همه‌ی ما مشغله داریم، اما دلیل نمی‌شود با همدم‌مان تماس نگیریم یا به او پیامک نفرستیم، و نشان‌ندهیم نگران او هستیم. همه‌ی زوج‌های شاد این کار را انجام می‌دهند.

۷.می‌بخشند

یک کینه یا دلخوری کوچک بسیار بیشتر از آن‌چه به‌نظر می‌آید بر رابطه تاثیر منفی می‌گذارد. زوج‌های شاد و خوشحال نمی‌گذارند چنین چیزهایی، فرصت شاد بودن در کنار هم‌دیگر را از آنان بگیرد.

۸.ازهم‌دیگر حمایت می‌کنند

اهداف و رویاهای همدم‌تان باید برای شما هم مهم باشد.زوج‌های شاد به اهداف و برنامه‌های همدم‌شان بسیار اهمیت می‌دهند.آن‌ها همیشه به یک‌دیگر را تشویق می‌کنند.

۹.شوخی می‌کنند

هیچ اشکالی ندارد آدم‌ها با همدم‌شان کارهای بامزه و به‌ظاهر احمقانه انجام‌دهند. می‌توانید زبان خاص خودتان را ابداع‌کنید. صد البتهزوج‌های شاد بعضی وقت‌ها کارهای مسخره هم انجام می‌دهند.

۱۰.مانند یک تیم با هم همکاری می‌کنند

زوج‌های شاد از هم‌دیگر فاصله ندارند. آن‌ها می‌دانند “یک تیم بودن” چقدر ارزشمند است. چه پای
شستن ظرف‌ها در میان باشد و چه پختن غذا، وقتی هم‌تیمی یک‌دیگر هستید دوست‌داشتنی‌تر می‌شوید.

۱۱. برای هم‌دیگر زبان می‌ریزند

بهترین راه برای این‌که زوج‌های شاد همیشه هم‌دیگر راجذاب بدانند این است که برای هم‌دیگر زبان بریزند و از هم‌دیگر دل ببرند. این کار یادشان می‌آورد چقدر خوش‌چهره و زیبا هستند. پس یادتان
نرود به مدل موی جدید همدم‌تان یا لباس فوق‌العاده‌ای که تازه خریده توجه‌کنید.

۱۲.هم‌دیگر را عاشقانه نوازش می‌کنند
این کار باید برای شما اولویت داشته‌باشد. صرف استفاده از کلمات مهم نیست، بلکه
کارهایی که انجام می‌دهیم هم اهمیت دارند. زوج‌های شاد به‌خوبی از اهمیت نوازش‌های عاشقانه‌ی همیشگی آگاه هستند. همدم‌تان را در آغوش بگیرید و نوازش‌اش کنید.

۱۳.”بله” می‌گویند

خیلی از ما در “نه گفتن” استاد هستیم. اما زوج‌های شاد در “بله گفتن” به هم‌دیگر استاد هستند. وقتی با بله گفتن همدم‌تان را شگفت‌زده می‌کنید، در رابطه‌تان اتفاقات بسیار خوبی می‌افتد.

۱۴.همدم‌شان برای آن‌ها اولویت دارد

زوج‌های شاد فارغ از این‌که چقدر شاد یا خسته هستند، می‌دانند بیشتر اهمیت دادن به همدم‌شان به‌معنای پایداری و ثبات بیشتر رابطه‌شان است. آن‌ها هر وقت که لازم باشد همه چیز را رها می‌کنند و همدم‌شان را در اولویت قرار می‌دهند.

۱۵.هم‌دیگر را در آغوش می‌گیرند

گاهی اوقات همه‌ی چیزی که همدم‌تان نیاز دارد یک هم‌آغوشی ساده و عاشقانه است تا با شما احساس دوستی و نزدیکی پیدا کند. به‌طور فیزیکی وجودتان را ابراز کنید و به گرمای وجود همدیگر پناه ببرید. در این صورت در کنار یک‌دیگر حس راحتی و امنیت خاطر خواهید داشت.
منبع:لایف هک/ترجمه:بازده محمد غفاری

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا