چهار مدل گوشی Galaxy S7 سامسونگ معرفی شد

به گزارش موبنا، این مرکز به نقل از منابع آگاه موثق خود که نخواست نامشان فاش شود توضیح داد پرچمدار بعدی گوشی‌های سامسونگ در چهار مدل مجزا ساخته می‌شود که نام آنها به قرار زیر است: Galaxy S7، Galaxy S7 plus، Galaxy S7 edge، و Galaxy S7 edge plus. این خبر چندان هم عجیب به …

به گزارش موبنا، این مرکز به نقل از منابع آگاه موثق خود که نخواست نامشان فاش شود توضیح داد پرچمدار بعدی گوشی‌های سامسونگ در چهار مدل مجزا ساخته می‌شود که نام آنها به قرار زیر است: Galaxy S7، Galaxy S7 plus، Galaxy S7 edge، و Galaxy S7 edge plus.

این خبر چندان هم عجیب به نظر نمی‌رسد. زیرا سامسونگ پرچمدار کنونی گوشی‌های خود را در سه مدل Galaxy S6، S6 edge و S6 edge+ روانه بازار کرده است و البته این روزها خبرهایی در مورد تولید مدل Plus آن هم به گوش می‌رسد.

سری گوشی‌های Galaxy S7 سامسونگ قرار است فوریه ۲۰۱۶ در جریان برگزاری کنفرانس جهانی MWC بارسلونا به جهانیان معرفی شود و شرکت کره‌ای به صورت همزمان از تراشه موبایلی جدید خود موسوم به Exynos 8890 خود در این گوشی هوشمند رونمایی کند. این گوشی همچنین قرار است با حسگر تصویربرداری ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه ۱/۲.۰ اینچی عرضه شود.

برای اطلاعات بیشتر بد نیست بدانید گوشی هوشمند Galaxy S7 با بدنه‌ای از جنس منیزیوم ساخته شده است و سیستم صوتی Hi-Fi را هم در اختار شما قرار می‌دهد. این محصول در نمایشگر خود فناوری مشابه ۳D Touch دارد و بزرگترین رقیب گوشی‌های اپل است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا