آیفون ۶s و ۶s Plus اپل ۱۰۰ دلار ارزان شد

به گزارش موبنا، این فروشگاه اینترنتی از امروز آخرین مدل گوشی هوشمند اپل را با تخفیف ۱۰۰ دلاری می‌فروشد و به جز آن، رایانه لوحی iPad Air 2 اپل را هم با تخفیف عرضه می‌کند. لازم به ذکر است که این شرکت بزرگ در مدت مشابه سال قبل هم گوشی‌های آيفون ۶ و ۶ Plus …

به گزارش موبنا، این فروشگاه اینترنتی از امروز آخرین مدل گوشی هوشمند اپل را با تخفیف ۱۰۰ دلاری می‌فروشد و به جز آن، رایانه لوحی iPad Air 2 اپل را هم با تخفیف عرضه می‌کند.

لازم به ذکر است که این شرکت بزرگ در مدت مشابه سال قبل هم گوشی‌های آيفون ۶ و ۶ Plus را با تخفیف ۱۰۰ دلاری می‌فروخت. البته برای امسال کاربران تنها در صورتی می‌توانند از این تخفیف بهره‌مند شوند که با دو شرک مخابراتی Verizon یا Sprint قرارداد مخابراتی دو ساله منعقد کنند و هزینه گوشی را به صورت ماهانه بپردازند.

در این قرارداد مخابراتی دو ساله کاربران می‌بایست برای گوشی هوشمند آيفون ۶s پیش‌پرداخت اولیه ۹۹ دلار را بدهند و برای مدل آیفون ۶s Plus هم ۱۹۹ دلار را موقع تحویل گرفتن گوشی بدهند.

این فروشگاه زنجیره‌ای همچنین اعلام کرد رایانه لوحی iPad Air 2 را با ۱۲۵ دلار تخفیف می‌فروشد و تبلت‌های iPad Air و iPad mini 4 نیز هر کدام ۱۰۰ دلار تخفیف می‌گیرند. بر این اساس قیمت سه مدل رایانه لوحی iPad Air 2، iPad Air و iPad mini 4 با کمترین حافظه داخلی به ترتیب به قرار زیر اعلام شده است: ۳۷۴، ۲۹۹ و ۲۹۹ دلار.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا