سرویس پرداخت موبایلی سامسونگ کارت هدیه می‌دهد

به گزارش موبنا، سرویس Samsung Pay هم اکنون از کارت‌های هدیه هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین از هم‌اکنون ۵۰ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در سراسر جهان از کارت‌های هدیه مبتنی بر این سرویس پرداخت موبایلی پشتیبانی می‌کنند. بر این اساس شما می‌توانید پس از وارد شدن به فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود خرید را انجام دهید و …

به گزارش موبنا، سرویس Samsung Pay هم اکنون از کارت‌های هدیه هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین از هم‌اکنون ۵۰ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در سراسر جهان از کارت‌های هدیه مبتنی بر این سرویس پرداخت موبایلی پشتیبانی می‌کنند.

بر این اساس شما می‌توانید پس از وارد شدن به فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود خرید را انجام دهید و هزینه مربوط به آن را با این سرویس موبایلی بپردازید. علاوه بر این، از این پس می‌توانید کارت هدیه مورد نظر خود را به صورت الکترونیکی به اطرافیان خود ارسال کنید.

شرکت سامسونگ در ابزار موبایلی مربوط به سرویس  Samsung Pay کارت‌های هدیه خود را ارایه کرده است که کاربران به راحتی می‌توانند این کارت‌ها را خریداری کنند و به افراد مورد نظر خود هدیه دهند. این اقدام به راحتی و ظرف چند ثانیه انجام می‌شود.

کاربران همچنین می‌توانند نام‌های مورد نظر خود را روی این کارت‌ها هک کنند تا در صورت تمایل، فردی که کارت هدیه را دریافت کرده است بتواند نسخه فیزیکی آن را با نام خود در اختیار بگیرد.

از جمله فروشگاه‌های بزرگی که هم‌اکنون کارت‌های هدیه و سرویس پرداخت موبایلی سامسونگ را مورد پذیرش قرار می‌دهند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: Babies R Us، Toys R Us، Bass Pro Shops، Domino’s، eBay، GameStop، Nike، Regal Entertainment Group و Staples.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا