مشخصات کامل دو مدل Galaxy S7 سامسونگ معرفی شد

به گزارش موبنا، دو مرکز OnLeaks و uSwitch امروز اطلاعات بیشتری در این زمینه به اشتراک گذاشتند و با انتشار یک تصویر ویدیویی نشان دادند که تصاویر مذکور واقعی بوده است و سامسونگ پرچمدار گوشی‌های خود را با این شکل ظاهری و مشخصات عرضه می‌کند. این گوشی هوشمند از نظر ظاهری شبیه به Galaxy S6 …

به گزارش موبنا، دو مرکز OnLeaks و uSwitch امروز اطلاعات بیشتری در این زمینه به اشتراک گذاشتند و با انتشار یک تصویر ویدیویی نشان دادند که تصاویر مذکور واقعی بوده است و سامسونگ پرچمدار گوشی‌های خود را با این شکل ظاهری و مشخصات عرضه می‌کند.

این گوشی هوشمند از نظر ظاهری شبیه به Galaxy S6 ساخته شده است. لبه‌های بدنه نسبت به مدل قبلی انحنای بیشتری دارند و همین مسئله باعث شده است لایه محافظ ۲.۵D بهتر روی نمایشگر اصلی قرار بگیرد.

البته در قاب دور گوشی ورودی کارت حافظه microSD هم دیده می شود و از دیگر بخش‌های به کار رفته در بدنه می‌توان به ورودی سیم‌کارت و ورودی کابل USB Type-C اشاره کرد.

در این تصویر ویدیویی نشان داده شده گوشی هوشمند Galaxy S7 سامسونگ با طول، عرض و ضخامت معادل ۱۶۳.۳۲، ۸۲.۰۱ و ۷.۸۲ میلیمتر عرضه می‌شود و البته ضخامت گوشی در بخش دوربین به ۹.۰۵ میلیمتر می‌رسد.

تغییر ظاهری اصلی مربوط به کلید سخت‌افزاری گوشی می‌شود که حسگر تشخیص اثر انگشت را هم در خود جا داده است. اندازه این کلید سخت‌افزاری ۱۸ در ۵ میلیمتر است که ابعاد آن برای مدل S6 سامسونگ ۱۶ در ۶.۷ میلیمتر در نظر گرفته شده بود.

گوشی هوشمند Galaxy S7 سامسونگ در تاریخ ۲۱ فوریه به صورت رسمی معرفی می‌شود و این زمان یک هفته پیش از آغاز به کار کنفرانس جهانی MWC 2016 است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا