گوشی تاشدنی سامسونگ با قابلیت تبدیل شدن به دوربین دیجیتالی

به گزارش موبنا، حق امتیازهای مربوط به این فناوری جزییاتی را شامل می‌شوند که نشان می‌دهد این گوشی هوشمند، فلش دوگانه Xenon را در خود جا داده است و از این نظر شباهت زیادی به دوربین‌های حرفه‌ای دارد. تصاویر منتشر شده از بدنه جداشدنی این گوشی هوشمند موارد فراوانی را در مورد آن نشان داده …

به گزارش موبنا، حق امتیازهای مربوط به این فناوری جزییاتی را شامل می‌شوند که نشان می‌دهد این گوشی هوشمند، فلش دوگانه Xenon را در خود جا داده است و از این نظر شباهت زیادی به دوربین‌های حرفه‌ای دارد.

تصاویر منتشر شده از بدنه جداشدنی این گوشی هوشمند موارد فراوانی را در مورد آن نشان داده است. شکل ظاهری این گوشی هوشمند زمانی که به بدنه متصل می‌شود شبیه دوربین دیجیتالی معمولی است که لنز مخصوص زوم اوپتیکال دارد و البته کاربران می‌توانند برای آن از لنزهای جداشدنی هم استفاده کنند.

بخش اصلی دستگاه که در قابل گوشی هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌تواند به اشکال مختلف دربیاید و به عبارت دیگر، کاربر می‌تواند ظاهر دستگاه را بسته به سلیقه و نیاز خود تغییر دهد. بر این اساس، سامسونگ یک گوشی تاشدنی ساخته است که کاربر می‌تواند در حالت دوربین دیجیتالی یا گوشی هوشمند، شکل ظاهری آن را عوض کند.

بدنه اصلی دستگاه شبیه به گوشی هوشمند طراحی شده است و البته یک بدنه دیگر شبیه به دوربین دیجیتالی به آن متصل می‌شود تا کاربر بتواند کارایی هر دو دستگاه را در اختیار داشته باشد. بدنه قابل اتصال دوربینی ضخامت بیشتری دارد و انواع کلیدهای سخت‌افزاری از جمله شاتر برای آن در نظر گرفته شده است.

سامسونگ این حق امتیاز را ثبت کرده است و هم‌اکنون فناوری مربوط به آن را در مرکز تحقیق و توسعه (R&D) خود پیش می‌برد که هنوز به درستی مشخص نیست این دستگاه چه زمانی به تولید انبوه می‌رسد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا