۷۰ درصد ترافیک اینترنتی آمریکا در اختیار تصاویر ویدیویی

به گزارش موبنا، این طور که نتایج حاصل از بررسی‌های جدید مرکز Sandvine نشان داد، موسیقی و ویدیو در مجموع بیش از ۷۰ درصد ترافیک اینترنتی آمریکای شمالی را در اختیار دارد و ساکنان این منطقه بیش از هر محتوای دیگر سراغ این فایل‌های می‌روند. این مرکز در گزارش «پدیده جهانی اینترنت» توضیح داد ویدیو …

به گزارش موبنا، این طور که نتایج حاصل از بررسی‌های جدید مرکز Sandvine نشان داد، موسیقی و ویدیو در مجموع بیش از ۷۰ درصد ترافیک اینترنتی آمریکای شمالی را در اختیار دارد و ساکنان این منطقه بیش از هر محتوای دیگر سراغ این فایل‌های می‌روند.

این مرکز در گزارش «پدیده جهانی اینترنت» توضیح داد ویدیو و موسیقی مهم‌ترین سرگرمی برای مردم محسوب می‌شود و حجم ترافیک اینترنتی اختصاص داده شده به آنها از پنج سال قبل تا امروز دو برابر افزایش یافته است.

در سال ۲۰۱۰ میلادی سرویس Netflix و خدمات مشابه آن کمتر از ۳۵ درصد ترافیک اینترنتی را در اختیار داشتند. دو سال قبل نیز در نوامبر ۲۰۱۳ گفته شد شرکت‌های ارایه دهنده خدمات ویدیویی از جمله Netflix و YouTube در مجموع حدود ۵۰ درصد ترافیک اینترنتی را از آن خود کرده‌اند.

مرکز Sandvine برای گزارش دسامبر ۲۰۱۵ اعلام کرد Netflix به تنهایی ۳۷.۱ درصد از ترافیک اینترنتی آمریکای شمالی را از آن خود کرده است و در رتبه‌های بعدی هم YouTube با ۱۷.۸۵ درصد و Amazon Video با ۳.۱۱ درصد قرار دارند.

اگرچه آمازون سهم کمی از این بازار را به دست اورده است، ولی دو شرکت Netflix و YouTube با یکدیگر رقابت تنگاتنگ دارند و همچنان در حال گسترش خدمات خود هستند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا