از امروز سیستم‌عامل آیفون خود را به iOS 9.2 ارتقا دهید

به گزارش موبنا، از جمله حفره‌های امنیتی که هم‌اکنون برطرف شده است می‌توان به غیرفعال شدن بخش تنظیمات اطلاع‌رسانی در نسخه iOS 9.1 و غیرفعال شدن سیتم ارتباطی بلوتوث اشاره کرد. شرکت اپل در این به‌روزرسانی همچنین برخی قابلیت‌های جدید را در اختیار کاربران خود قرار داد که از جمله آنها می‌توان به ابزار کاربردی …

به گزارش موبنا، از جمله حفره‌های امنیتی که هم‌اکنون برطرف شده است می‌توان به غیرفعال شدن بخش تنظیمات اطلاع‌رسانی در نسخه iOS 9.1 و غیرفعال شدن سیتم ارتباطی بلوتوث اشاره کرد.

شرکت اپل در این به‌روزرسانی همچنین برخی قابلیت‌های جدید را در اختیار کاربران خود قرار داد که از جمله آنها می‌توان به ابزار کاربردی و جدید Apple Music اشاره کرد. کاربران در نسخه جدید این ابزار می‌توانند موسیقی‌های مورد نظر خود را به لیست اصلی اضافه کنند و یک آلبوم اختصاصی برای خود بسازند.

نسخه جدید سیستم عامل موبایلی اپل همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا عکس‌ها و ویدیوهایی که با دوربین‌های DSLR تهیه می‌کنند را به راحتی به دستگاه مبتنی بر iOS انتقال دهند. تا پیش از این کاربران مجبور بودند این تصاویر را ابتدا وارد رایانه کنند و سپس آنها را در آیفون کپی نمایند.

بخش دیگر این سیستم عامل که به‌روز شده است مربوط به قابلیت Apple News می‌شود. در این بخش سرویس جدیدی با نام Top Stories ارایه شده است که به کمک آن می‌توانید مهم‌ترین اخبار هر لحظه در سراسر جهان را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که از امروز صاحبان ساعت مچی هوشمند Apple Watch هم می‌توانند سیستم عامل watchOS 2.1 را در اختیار بگیرند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا