مایکروسافت ارزان‌ترین گوشی هوشمند خود را عرضه کرد

به گزارش موبنا،‌شرکت مایکروسافت اعلام کرد که از امروز گوشی هوشمند Lumia 550 را با قیمت ۱۳۹ دلار در برخی کشورهای جهان وارد می‌کند. توجه داشته باشید مدل قفل نشده این گوشی هوشمند بدون هر گونه قرارداد مخابراتی ۱۳۹ دلار است و به همین خاطر می‌توان آن را ارزان‌ترین گوشی ساخته شده در شرکت مایکروسافت …

به گزارش موبنا،‌شرکت مایکروسافت اعلام کرد که از امروز گوشی هوشمند Lumia 550 را با قیمت ۱۳۹ دلار در برخی کشورهای جهان وارد می‌کند.

توجه داشته باشید مدل قفل نشده این گوشی هوشمند بدون هر گونه قرارداد مخابراتی ۱۳۹ دلار است و به همین خاطر می‌توان آن را ارزان‌ترین گوشی ساخته شده در شرکت مایکروسافت دانست.

این گوشی هوشمند ویندوزی از نسل چهارم خدمات مخابراتی موسوم به ۴G LTE پشتیبانی می‌کند و البته، شرکت مایکروسافت هنوز لیست مراکز مخابراتی که آن را با قراردادهای دو ساله می‌فروشند منتشر نکرده است.

گوشی هوشمند Lumia 550 مایکروسافت نمایشگر لمسی ۴.۷ اینچی با کیفتی ۷۲۰ پیکسل را در خود جا داده است که از دیگر امکانات مهم آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۱ گیگاهرتزی، رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، دوربین ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی، باتری پرقدرت با توان نگهداری انرژی به مدت ۱۰ ساعت در حالت استفاده مستمر، باتری جداشدنی ۲۱۰۰ میلی‌آمپری و ….

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا