اعلام برنامه‌های سامسونگ برای بزرگترین نمایشگاه ICT جهان

به گزارش موبنا، در این نمایشگاه بزرگترین شرکت‌های فعال در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور دارند و آخرین دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند. شرکت سونی هفته گذشته تاریخ دقیق برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در این نمایشگاه را اعلام کرد و امروز هم سامسونگ دعوتنامه‌های مربوط به کنفرانس مطبوعاتی خود …

به گزارش موبنا، در این نمایشگاه بزرگترین شرکت‌های فعال در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور دارند و آخرین دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

شرکت سونی هفته گذشته تاریخ دقیق برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در این نمایشگاه را اعلام کرد و امروز هم سامسونگ دعوتنامه‌های مربوط به کنفرانس مطبوعاتی خود در CES 2016 را در اختیار مراکز خبری گذاشت.

قرار است در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۱۶ ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۴:۴۵ به وقت محلی، کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ برگزار شود. البته سامسونگ به طور دقیق اعلام نکرده است که در این ۴۵ دقیقه از کدام محصول جدید خود رونمایی می‌کند.

این طور که شایعات منتشر شده نشان می‌دهد، شرکت سامسونگ قصد دارد در این روز مدل بعدی دو گوشی هوشمند Galaxy S6 و S6 edge را در معرض دید عموم قرار دهد و از این رو به نظر میرسد در تاریخ مذکور از Galaxy S7 و S7 edge رونمایی شود.

برخی دیگر از منابع خبری پیش‌بینی کردند که در این روز گوشی هوشمند Galaxy A9 در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و سامسونگ برای نخستین بار از آن رونمایی می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا