سونی هم مسنجر پیام‌رسان عرضه کرد

به گزارش موبنا، این ابزار موبایلی روش آسانی است تا دوستانی که در شبکه PlayStation Network با یکدیگر آشنا هستند، بتوانند باهم ارتباط داشته باشند و انواع مختلف پیام‌ها را ارسال کنند. پیش از این اگر قرار بود کاربران شبکه PS با یکدیگر گفت‌وگوی اینترنتی انجام دهند، می‌بایست این اقدام را از روی کنسول بازی …

به گزارش موبنا، این ابزار موبایلی روش آسانی است تا دوستانی که در شبکه PlayStation Network با یکدیگر آشنا هستند، بتوانند باهم ارتباط داشته باشند و انواع مختلف پیام‌ها را ارسال کنند.

پیش از این اگر قرار بود کاربران شبکه PS با یکدیگر گفت‌وگوی اینترنتی انجام دهند، می‌بایست این اقدام را از روی کنسول بازی خود انجام می‌دادند یا اگر کنسول بازی در دسترس آنها نبود، باید ابزار کاربردی PlayStation App را مورد استفاده قرار می‌دادند که البته چون این ابزار کاربری‌های مختلف داشت، گفت‌وگوی اینترنتی با آن دشوار بود.

ابزار موبایلی جدید PlayStation Messages سونی مانند دیگر ابزارهای پیام‌رسان اینترنتی ساخته شده است که انواع محتوای مورد نظر کاربران علاقمند به کنسول بازی سونی را بین آنها رد و بدل می‌کند.

کاربران مانند گذشته می‌توانند در این ابزار گفت‌وگوی انفرادی یا گروهی انجام دهند، استیکر بفرستند، عکس مربوط به مراحل بازی را ارایه کنند، و …

این ابزار که هم‌اکنون به صورت رایگان روی فروشگاه‌های اینترنتی مربوطه ارایه شده است، نشان می‌دهد کدام یک از دوستان شما آنلاین هستند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا