نجات ٦ مادر باردار در خوی

این ٦مادر باردار در روستاهای چخماق، یارپاقلو، بله سور، نجیب‌آباد از توابع بخش قطور و روستای حاجت کده در ایام زایمان قرار داشتند و درد زایمان آنها شروع شده بود که بارش برف سنگین در منطقه و بسته‌بودن راه روستاها انتقال آنها به مراکزدرمانی را با مشکل مواجه ساخت. درپی کسب خبر مبنی بر ضرورت …

این ٦مادر باردار در روستاهای چخماق، یارپاقلو، بله سور، نجیب‌آباد از توابع بخش قطور و روستای حاجت کده در ایام زایمان قرار داشتند و درد زایمان آنها شروع شده بود که بارش برف سنگین در منطقه و بسته‌بودن راه روستاها انتقال آنها به مراکزدرمانی را با مشکل مواجه ساخت.
درپی کسب خبر مبنی بر ضرورت انتقال این مادران باردار به بیمارستان، تمامی عوامل پزشکی شهرستان خوی برای نجات آنها بسیج شده و این ٦ مادر باردار به همراه اکیپ پزشکی به موقع به بیمارستان خوی انتقال یافته و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دادند. هر ٦ مادر باردار در محل بیمارستان فرزندان خود را به دنیا آورده‌اند و نوزادان و مادران در سلامتی کامل هستند. بارش برف سنگین، صعب‌العبوربودن و مسدودشدن راه‌ها جهت اعزام آنها به بیمارستان خوی را با مشکل جدی روبه‌رو ساخته بود.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا