افزایش ۲۰ درصدی پورت اینترنت پرسرعت مخابرات نطنز

عباس فردوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: با گسترش فعالیت‌ها و کارها در فضای مجازی و ضرورت استفاده از اینترنت این اداره نیز با توجه به نیاز مردم اقدام به افزایش واگذاری اینترنت پرسرعت نموده است. وی از اضافه شدن ۴۰۰ پورت جدید اینترنت پرسرعت به نطنز خبر داد و …

عباس فردوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: با گسترش فعالیت‌ها و کارها در فضای مجازی و ضرورت استفاده از اینترنت این اداره نیز با توجه به نیاز مردم اقدام به افزایش واگذاری اینترنت پرسرعت نموده است.
وی از اضافه شدن ۴۰۰ پورت جدید اینترنت پرسرعت به نطنز خبر داد و افزود: با اضافه شدن این ۴۰۰ پورت تعداد پورت‌های اینترنت پرسرعت نطنز به ۳ هزار و ۵۰۰ پورت رسیده و واگذاری اینترنت پرسرعت در این شهر به‌روز انجام می‌شود.
رئیس مخابرات نطنز با بیان اینکه هدف شرکت مخابرات مشتری مداری است، تصریح کرد: کلیه خدمات راه‌اندازی، واگذاری و رفع خرابی اینترنت پرسرعت به‌صورت رایگان توسط اداره مخابرات انجام می‌شود.
وی همچنین از شناسایی نقطه کور آنتن دهی در اتوبان نطنز به اصفهان خبر داد و بیان کرد: به‌زودی یک دستگاه آنتن btsدر محدوده مجتمع فولاد و ذوب‌آهن نطنز برای پوشش مناسب آنتن تلفن همراه نصب خواهد شد.
فردوسی در پایان گفت: به‌زودی پهنای باند اینترنت نطنز از ۷۵گیگ به ۳۰۰ گیگ افزایش خواهد یافت و با این افزایش مشترکین با سرعت و سهولت بیشتری می‌توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا