تمام تلاش خود را برای تماس بدون اختلال زائران اربعین انجام دادیم

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود واعظی با بیان این که پیاده روی شیعیان در ایام اربعین همایش وحدت است گفت: پیام این گردهمایی مسالمت آمیز، پیام اسلام ناب و بر خلاف پیامی است که متاسفانه بر اثر فعالیت افراط گرایی تروریستی، از اسلام ارائه شده است. وی در گفت‌وگویی ادامه داد: حضور میلیونی مردم و …

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود واعظی با بیان این که پیاده روی شیعیان در ایام اربعین همایش وحدت است گفت: پیام این گردهمایی مسالمت آمیز، پیام اسلام ناب و بر خلاف پیامی است که متاسفانه بر اثر فعالیت افراط گرایی تروریستی، از اسلام ارائه شده است.
وی در گفت‌وگویی ادامه داد: حضور میلیونی مردم و حرکت منظم و حمایت مردم از یکدیگر در این مراسم، نشان دهنده آن است که این حرکت، حرکتی مردمی است.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مردم و مسئولین دست به دست هم داده، با عشق و افتخار به زائرین خدمتگزاری کرده و این حرکت عظیم را در کمال امنیت و آرامش تحقق بخشیدند.
دکتر واعظی افزود: افتخار ملت و مسئولین ما آن است که هر گام کوچکی که برای عزاداری امام حسین(ع) و زائرین آن حضرت برمی داریم، از اجر اخروی بسیار بالایی برخوردار خواهیم شد.
وی ادامه داد: ما نیز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ماه ها قبل تمام تلاش خود را انجام دادیم تا ارتباطات زائرین اربعین با کمترین اختلال صورت پذیرد و بدین منظور، زیرساخت ارتباطی دو کشور را ۱۰ برابر افزایش دادیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا