منتظر بازی Batman باشید

به گزارش موبنا، این محصول برای کنسول‌های بازی،‌رایانه‌های شخصی، مک و دستگاه‌های موبایلی عرضه می‌شود. این طور که گفته شده است، بازی Batman در قسمت‌های مختلف روانه بازار می‌شود و مانند فیلم سینمایی Batman، بخش‌های مختلف دارد. این طور که گفته شده است کاربران در فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی می‌توانند این بازی را خریداری …

به گزارش موبنا، این محصول برای کنسول‌های بازی،‌رایانه‌های شخصی، مک و دستگاه‌های موبایلی عرضه می‌شود.

این طور که گفته شده است، بازی Batman در قسمت‌های مختلف روانه بازار می‌شود و مانند فیلم سینمایی Batman، بخش‌های مختلف دارد.

این طور که گفته شده است کاربران در فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی می‌توانند این بازی را خریداری کنند و تیزر تبلیغاتی آن هم از همین هفته به صورت عمومی منتشر می‌شود.

«کوین برونر» بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Telltale Games در این خصوص گفت:‌ «ما در تلاشیم بهترین و هیجان‌انگیزترین بازی را برای کاربران ارایه دهیم. نوشتن داستان این بازی حدود دو سال زمان برده است و بر این اساس ادعا می‌کنیم یکی از بهترین بازی‌ها را در اختیار کاربران جهانی می‌گذاریم».

او همچنین توضیح داد: «ما از سال آینده سری جدید داستان‌های Batman را با این بازی ارایه می‌دهیم تا علاقمندان در سراسر جهان با داستان‌های هیجان‌انگیز آن همراه باشند».

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا