تراشه آیفون بعدی را تایوانی‌ها می‌سازند

به گزارش موبنا، این تراشه مرکزی که قرار است در مدل بعدی گوشی هوشمند اپل مورد استفاده قرار گیرد، توان لازم برای آیفون ۷ را در اختیار کاربران می‌گذارد. این گزارش در حالی منتشر شده است که پیش از این منابع آگاه خبرهای مشابهی را منتشر کردند و گزارش دادند که شرکت تایوانی TSMC وظیفه …

به گزارش موبنا، این تراشه مرکزی که قرار است در مدل بعدی گوشی هوشمند اپل مورد استفاده قرار گیرد، توان لازم برای آیفون ۷ را در اختیار کاربران می‌گذارد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که پیش از این منابع آگاه خبرهای مشابهی را منتشر کردند و گزارش دادند که شرکت تایوانی TSMC وظیفه تولید تراشه مرکزی مدل بعدی آیفون را برعهده گرفته است.

در خبرها گفته شد شرکت تایوانی از مارس ۲۰۱۶ تولید انبوه تراشه A10 را آغاز می‌کند تا اصلی‌ترین قطعه برای گوشی هوشمند آیفون ۷ آماده شود.

لازم به ذکر است تراشه A9 که در دو گوشی هوشمند آیفون ۶s و ۶s Plus مورد استفاده قرار گرفت نیز در شرکت تایوانی TSMC ساخته شده بود.

بانک بریتانیایی HSBC اعلام کرد تراشه A10 باعث می‌شود شرکت تایوانی TSMC سال آینده بیش از ۳۰۰ میلیون دلار از محصولات خود را به فروش برساند و در سال بعد از آن هم درآمدی بالغ بر یک میلیارد دلار داشته باشد.

انعقاد قرارداد بین اپل و TSMC باعث می‌شود تا مجموع درآمدهای شرکت تایوانی در سال ۲۰۱۶ میلادی رشد ۸ درصدی را تجربه کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا