Hangout گوگل روی ساعت مچی اپل

به گزارش موبنا، شرکت گوگل امروز همزمان با به‌روزرسانی ابزار موبایلی Hangout نسخه ویژه آن را برای ساعت هوشمند اپل عرضه کرد و برخی قابلیت‌های جدید را هم در اختیار کاربران گذاشت. شرکت گوگل همواره تاکید فراوان بر سیستم عامل اندروید دارد و سعی می‌کند بهترین قابلیت‌های خود را برای کاربران اندرویدی ارایه دهد. ولی …

به گزارش موبنا، شرکت گوگل امروز همزمان با به‌روزرسانی ابزار موبایلی Hangout نسخه ویژه آن را برای ساعت هوشمند اپل عرضه کرد و برخی قابلیت‌های جدید را هم در اختیار کاربران گذاشت.

شرکت گوگل همواره تاکید فراوان بر سیستم عامل اندروید دارد و سعی می‌کند بهترین قابلیت‌های خود را برای کاربران اندرویدی ارایه دهد. ولی عرضه Hangout روی ساعت مچی رقیب و ارایه آن مبتنی بر سیستم عامل iOS همه را شگفت‌زده کرده است.

برای نسخه به‌روز شده iOS Hangout قابلیت‌های جدیدی ارایه شده است که از جمله آنها می‌توان به امکان گفت‌وگوهای اینترنتی گروهی با نمایشگر قفل شده اشاره کرد. علاوه بر این کاربران می‌توانند روی دستگاهی که نمایشگر آن باز نشده است، تمام اطلاعیه‌های دریافتی را ببینید و به پیام‌های رسیده پاسخ دهند.

لازم به ذکر است طی چند هفته اخیر دیگر ابزارهای ارتباطی از جمله Messenger فیسبوک، Messenger بلک‌بری و … نیز برای ساعت مچی هوشمند اپل به‌روز شدند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا