ساخت ۵ مدل اولیه برای آیفون ۷ در شرکت اپل

به گزارش موبنا، اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی قبلی پیش برود، اپل می‌بایست شکل ظاهری این گوشی هوشمند را نسبت به مدل قبلی عوض کند و برخی تغییرات فاحش را در طراحی آن به کار گیرد. لازم به ذکر است طراحی گوشی هوشمند آیفون ۳Gs اپل در مدل آیفون ۴ عوض شد، مدل آیفون ۴s …

به گزارش موبنا، اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی قبلی پیش برود، اپل می‌بایست شکل ظاهری این گوشی هوشمند را نسبت به مدل قبلی عوض کند و برخی تغییرات فاحش را در طراحی آن به کار گیرد.

لازم به ذکر است طراحی گوشی هوشمند آیفون ۳Gs اپل در مدل آیفون ۴ عوض شد، مدل آیفون ۴s دستیار دیجیتالی Siri را در اختیار گرفت، مدل آیفون ۵ نماشگر بزرگتر ۴ اینچی را در خود جا داد، مدل آیفون ۶ ظاهر جدید به گوشی‌های اپل داد و مدل آیفون ۶s هم با شکل ظاهری قبلی به دست کاربران رسید.

ولی گزارشی که هم‌اکنون منتشر شده است نشان می‌دهد که اپل برای تولید گوشی هوشمند آیفون ۷ خود پنج مدل اولیه را طراحی و تولید کرده است که هم‌اکنون آزمایش‌های لازم روی آنها انجام می‌شود. برخی منابع آگاه اعلام کردند که در این گوشی هوشمند از سیستم ورودی USB-Type C برای ورودی هدفون استفاده می‌شود.

از دیگر امکاناتی که در این پنج نمونه اولیه به کار گرفته شده است می‌توان به استفاده از اسکنر مخصوص اثر انگشت در نمایشگر لمسی، سیستم چندگانه تشخیص فشار انگشت multi-Force، شارژر بی‌سیم، دوربین دوگانه، سیستم ضدآب و … اشاره کرد.

گزارش‌های رسیده همچنین نشان می‌دهد که شرکت اپل آزمایش نمایشگر لمسی AMOLED را برای این گوشی آغاز کرده است و البته برخی منابع آگاه توضیح دادند آیفون مجهز به این نمایشگر تا سال ۲۰۱۸ عرضه نمی‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا