گالکسی نوت ۵ سامسونگ ۳۰۰ دلار ارزان شد

در فصل خرید بلاک فرایدی در آمریکا بسیاری از فروشگاه ها شاهد استقبال گسترده کاربران از این گوشی هوشمند بودند و مدل بدون قفل آن را با قیمت بسیار اندک ۵۴۹ دلار عرضه کردند. این مدل با حافظه ۳۲ گیگابایتی در فروشگاه های اینترنتی و از جمله ای – بی هم به فروش می رسد. …

در فصل خرید بلاک فرایدی در آمریکا بسیاری از فروشگاه ها شاهد استقبال گسترده کاربران از این گوشی هوشمند بودند و مدل بدون قفل آن را با قیمت بسیار اندک ۵۴۹ دلار عرضه کردند.
این مدل با حافظه ۳۲ گیگابایتی در فروشگاه های اینترنتی و از جمله ای – بی هم به فروش می رسد. قیمت اولیه این گوشی حدود ۸۵۰ دلار بوده که حال با تخفیف ۳۰۰ دلاری و در سه رنگ سیاه، طلایی و نقره ای در دسترس است.
از جمله ویژگی های این گوشی می توان به نمایشگر ۵.۷ اینچی مقاوم Gorilla Glass 4 با دقت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ و تراکم پیکسلی ۵۱۸ اشاره کرد. بدنه مستحکم این گوشی دارای ترکیبی از فلز و شیشه است و در آن از پردازنده Exynos 7420 با ۴ گیگابایت ram استفاده شده است. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو یکی دیگر از ویژگی های استثنایی این گوشی سازگار با فناوری نسل چهارم تلفن همراه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا