تمهیدات ویژه رایتل برای اربعین

مجید صدری در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: برای ایام اربعین حسینی، رایتل سرویس اقدامات ویژه راه اندازی کرده و در ارتباط با اپراتور عراقی کودک توانسته است یکی از ارزانترین سرویس های بین المللی را در عراق ارائه کند. وی گفت: برای مشترکان جدید رایتل در ایام اربعین ، بسته …

مجید صدری در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: برای ایام اربعین حسینی، رایتل سرویس اقدامات ویژه راه اندازی کرده و در ارتباط با اپراتور عراقی کودک توانسته است یکی از ارزانترین سرویس های بین المللی را در عراق ارائه کند.
وی گفت: برای مشترکان جدید رایتل در ایام اربعین ، بسته ای جدید تعریف که ۲۰ دقیقه مکالمه در آن دیده شده همچنین برای مشترکان قبلی رایتل علاوه بر این بیست دقیقه ، سرویس پیامک نیز در نظر گرفته شده است.
صدری ، تعرفه مکالمه با عراق را دقیقه ای یک هزار تومان عنوان کرد و افزود: تعرفه مکالمه با عراق به صورت ثانیه ای محاسبه می شود.
مدیرعامل رایتل درباره بسته های اینترنتی ویژه اربعین نیز گفت: بسته ۱۰۰ مگابایتی ویژه اربعین ۳۵ هزار تومان و بسته ۲۰۰ مگابایتی این ایام ۵۰ هزار تومان در اختیار مشترکان قرار گرفته است.
وی دریافت پیامک در عراق را رایگان اعلام کرد و افزود: ارسال هر پیامک ۵۰۰ تومان هزینه دارد و ما تلاش کردیم در قرارداد خود با شرکت عراقی کودک ، هزینه ها را کاهش دهیم.
صدری با اشاره به حجم بالای استفاده از تلفن همراه در ایام اربعین گفت: به مشترکان توصیه می کنیم در این ایام از پیامک یا دیتا برای برقراری ارتباط استفاده کنند.
مدیرعامل رایتل همچنین به احتمال بروز برخی اختلالات در برقراری ارتباط با عراق اشاره کرد و افزود: با حضور گسترده زائران در عراق، ممکن است اختلالاتی در شبکه ایجاد شود که تلاش داریم با کمک وزارت ارتباطات به نحو احسن برطرف کنیم.
صدری گفت: برای حل مشکل ارتباط با عراق، مذاکراتی با شرکت زیرساخت وزارت ارتباطات صورت گرفته که تا حدودی این مشکل برطرف شده و ما مشکلی نخواهیم داشت.
وی درباره دلایل بروز مشکلات ارتباطی در عراق گفت: بخشی از دلایل بروز این مشکل، مسائل اقتصادی مربوط به اپراتورهای عراقی است و ممکن ا ست این اپراتورها تمایل چندانی برای همکاری نداشته باشند.
صدری افزود: رایتل به دلیل اینکه مشترکان کمتری در مقایسه با دو اپراتور دیگر دارد و بیشتر از دیتای رایتل استفاده می کند، با مشکلات کمتری روبروست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا