OnePlus 2 با سیستم عامل قبلی عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، «کریک مک‌مستر» مدیر شرکت تولیدکننده این گوشی هوشمند در آخرین مصاحبه خود توضیح داد سیستم عامل مذکور عامل موفقیت گوشی‌های OnePlus  بوده است و به همین خاطر در مدل‌های بعدی این محصول هم از نسخه به‌روزشده همین سیستم عامل استفاده می‌شود. او گفت: «برند ما به واسطه سیستم عامل Cyanogen ساخته شده …

به گزارش موبنا، «کریک مک‌مستر» مدیر شرکت تولیدکننده این گوشی هوشمند در آخرین مصاحبه خود توضیح داد سیستم عامل مذکور عامل موفقیت گوشی‌های OnePlus  بوده است و به همین خاطر در مدل‌های بعدی این محصول هم از نسخه به‌روزشده همین سیستم عامل استفاده می‌شود.

او گفت: «برند ما به واسطه سیستم عامل Cyanogen ساخته شده است و ما سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای را برای به‌روزرسانی آن انجام می‌دهیم».

البته باید توجه داشت سیستم عامل Cyanogen در شرکتی با همین نام توسعه می‌یابد و از مدتی قبل به عنوان سیستم عامل انحصاری گوشی‌های Micromax در کشور هند معرفی شده است.

این اتفاق زمانی صورت گرفت که شرکت تولیدکننده گوشی‌های OnePlus به صورت رسمی وارد هند شد و توانست گوشی OnePlus One را به صورت گسترده به مردم هند بفروشد.

به هر حال، گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که مدل بعدی این گوشی پرفروش یعنی OnePlus 2 هم قرار است با همین سیستم عامل عرضه شود. این سیستم عامل متن‌باز بر پایه ساختار اندروید ساخته شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا